zaterdag 28 september 2019

Jubileum In't Woefke

Hallo, vandaag en morgen is het Opendeurdag bij In't Woefke, Deurne (Antwerpen) ! De winkel begon als honden-kapsalon, maar werd stilaan een hobby-winkel, en nu bestaan ze 30 jaar, dus extra groot feest ! Ik ben er deze morgen geweest, het is reuze gezellig, met een hapje en drankje, een tombola, gratis make en take, enz.... 
Hieronder een zicht op de grote winkelruimte, en buiten een heel groot assortiment aan hobby-materiaal, zie je ook heel veel voorbeeldkaarten en andere creaties.  Je kan er nog heel het weekend terecht, het is zeker de moeite !
Met het regenweer ben ik ook terug aan het knutselen, en hier is al een kaartje met stempels van Darkroom Door. 
Nog een gezellig weekend !






Hello, this weekend, my local hobbyshop is celebrating 30 years ! They started as a dog hairdresser but then went into hobby material, and now they have  a very big assortment.
I've been there this morning, and it's fun, with sweets and drinks, a lottery, free make and take, etc... (see pictures)
Meanwhile, we have rainy weather, so I'm making cards again. Here is one with stamps from Darkroom Door.
Have a nice weekend !


12 opmerkingen:

  1. Ik ben er naar op weg! Als de busreis meezit kan ik nog een uurtje gaan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WƔt leuk dat je de winkel laat zien Enny, ik kende de naam door het blog van Martina en het lijkt me een hobby-paradijs!
    Mooie stempelkaart heb je gemaakt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke gezellige winkel!
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Leuke combinatie van kleuren en stempels.
    Hier volop regen en wind, dus heerlijk knutsel weeršŸ˜Š
    Fijn weekend verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fABULOUS card Enny and looks like this was a great place to visit, I bet you had fun. Sorry have missed some of your posts, had hubby in hospital and life was so busy....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vroeg me al af hoe ze aan de naam kwamen, haha, ziet er allemaal goed uit! Je kaartje is prachtig geworden! Fijne zondag nog, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu snap ik pas waarom die winkel zo heet :)
    Mooie kaart, heel mooie achtergrond ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las dat je heerlijk naar Normandiƫ bent geweest, heerlijk hoor!
    En `t Woefke is echt een grote winkel en ziet er heel gezellig uit!
    Mooie kaart heb je gemaakt Enny!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart maakte je! Ik ben al een paar keer in 't Woefke geweest. Heeeeeeel veel keuze en heeeel vriendelijk :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is dan inderdaad heel iets anders, van honden-kapsalon naar hobby winkel. Ziet er gezellig uit.
    Mooie kaart heb je gemaakt. Mooie met al die verschillende vlakken en patronen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. was vast leuk! Zag dat je ook in de prijzen gevallen bent, gelijk een gelegenheid om er nog eens langs te gaan...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen