woensdag 6 november 2019

Uitdaging

Hallo allemaal, eerst en vooral hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, super tof ! Sorry, dat ik de laatste tijd zo weinig op jullie blog kom kijken, maar ik heb heel slechte nachten, omdat mijn hondje (die suikerziekte heeft), 's nachts vaak buiten moet....  Dus gaat het overdag niet zo vlot als normaal. 
Maar ik ben er wel in geslaagd, een kaart voor de maandelijkse uitdaging van "52weekstochristmas" te maken, en die laat ik hier al zien. De vraag was : een kaart met herten, rendieren of elanden.
Ik heb heel veel herten-stempels,  o.a. deze van Sassafrass (al een oudje),  en die heb ik uitgeknipt en op een achtergrond van Studio Light gekleefd. 
Morgen laat ik dan een hertenkaart zien voor de gewone, wekelijkse deelname.



Hello everyone, many thanks for the nice comments on my last card, lovely to read !
I'm sorry, that I wasn't able to visit your blog very often, but my nights are rather bad, as my little dog (she has diabetes), has to go "outside" (in the garden) several times.  So my "day-jobs" don't happen as fast as normal.
But I managed to make a card for the monthy challenge of "52weekstochristmas". They asked deer, reindeer or a moose on a card.
I have a lot of deer-stamps, like this one from Sassafrass (an oldie), which I fussy cut and put on a background from Studio Light.
Tomorrow, I'll show the "weekly" card.

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met prachtige achtergrond!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan met het boslandschap ! Jammer te lezen dat Flo suikerziekte heeft. Komt zeker wat bij kijken, maar voor onze kleine viervoeter doen we alles hé. Sterkte! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een mooie kaart gemaakt voor onze challenge Enny!
    Gaat het niet beter met je hondje ondanks de medicatie?
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar Enny dat je gebroken nachten hebt met je hondje..zo zielig als ze steeds aan het huilen zijn. Je kaart met de bomen en het hertje is erg mooi... Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat erg voor je hondje Flo en die gebroken nachten dat valt niet mee.
    Maar je kaart is prachtig Enny!!
    Sterkte liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart Enny.
    Als je 's nachts niet slaapt, ben je overdag gesloopt! Vervelend voor jou en je hondje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo'n plaatje van een kaart, schitterend.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart! Het hert is een mooie stem pel maar de bomen zijn ook prachtig! Een mooie achtergrond! Wat vervelend van je hondje! Daar komt ie niet meer van af zeker! Heel veel sterkte! Fijn dat je toch meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, wat een goed idee om het hert zo te verwerken. O bah, wat vervelend dat je er 's nachts uit moet. Ik hoop wel dat je hondje iets beter gaat?

    BeantwoordenVerwijderen