maandag 6 januari 2020

Verjaardag

Hallo, hartelijk dank aan iedereen voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart !
Ik ben weeral met kerstkaarten bezig, maar er zijn ook jarigen, en voor een vriendin heb ik deze kaart gemaakt. Ik wou er geen winterkaart van maken, die krijgt ze zeker al genoeg met kerst.
De stempels zijn van het Engels tijdschrift Creative Stamping. Ik heb de klaprozen nog eens extra gestempeld, uitgeknipt en in 3D op gekleefd.
Vandaag is het prachtig weer, zon en blauwe lucht, dus ga ik nog wat in de tuin doen.
Tot de volgende keer !



Hello, and thanks very much for the kind comments on my last post.
I'm making Christmas cards again, but I also need cards for Birthdays, like this one for a friend. I didn't want to make a wintery card, she gets those enough for Christmas. The stamps are from the English magazine Creative Stamping. Ik stamped the poppies double, cut them and put them on in 3D.   See you next time !

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige verjaard kaart! De bloempjes komen super mooi uit op deze manier.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de winterkaarten... Tijd voor lente nu na Kerst hé ;-) Mooie kaart heb je gemaakt! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Enny! De klaprozen zijn ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig landschap is het geworden Enny! Heel mooi gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje.
    Ik hou van deze landelijke stempels, mooi.
    Prachtig weer voor tuinwerk, alleen ik heb er nog geen zin in, alhoewel het wel nodig zou zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Enny, wat zijn de klaprozen mooi! Gelijk heb je om geen winterse kaart te maken, iets anders is ook erg leuk na al die kerstkaarten. (ook om te ontvangen bedoel ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Doet je verlangen naar de lente.

    BeantwoordenVerwijderen