zaterdag 5 december 2020

Ik ben er weer

Hallo, ik heb eventjes geen tijd gehad voor mijn hobby, maar nu ben ik er weer. Je kent dat wel, druk, druk, problemen, zoals o.a. een kapotte verwarmingsketel...   maar nu is alles opgelost, hoera !  Ik heb ook besloten van voorlopig niet meer aan "52weeks" mee te doen, want ik was wel geschrokken, dat onder mijn kaart een rare pagina open ging.  Ik weet niet hoe dat komt, en gelukkig was mijn blog volledig in orde.  Intussen heb ik wel al mijn kerstpost klaar (heb er soms heel vroeg in de ochtend aan gewerkt), en die kaarten gaan volgende week op de post, dan kan iedereen er lang van genieten, en dat hebben we toch nodig in deze rare tijden. Ook duimen, dat we vlug het vaccin krijgen,  zodat we volgend jaar toch stilaan weer naar een "normaal" leven kunnen gaan.  Het kaartje van vandaag heb ik met verschillende teksten gemaakt, die zijn allemaal onderweg naar het buitenland. De stempel is van Penny Black.  Nog een gezellig weekend !



Hello, I'm back again ! I was very busy lately, and we also had some problems, like a broken boiler, but  everything is alright now. Meanwhile (sometimes very early in the morning) I managed to get my Christmas post ready, I'll send it next week, so everyone can enjoy it for a longer time, that's what we need now, with the Corona misery.  And I do hope that we get the vaccine soon, and possibly later next year have a more "normal" life.  Today's card is made with several sentiments, to send abroad.  The stamp is from Penny Black.  Have a nice weekend ! 

 

12 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent Enny!
    Prachtig kaartje hele mooie stempel.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief met het lieveheersbeestje.
    Jij bent mooi op tijd met je kaarten. Ik moet nog met schrijven beginnen, dat is altijd een groot klusje. Ik kocht vandaag al wel kerstpostzegels, dat is al een begin! bedankt voor je bezoekjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is so sweet and beautiful and gorgeous image used....love the cuteness of this .... big hugs. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed weer van je te horen Enny! Wat heb je een mooie kaart gemaakt, prachtige vogeltjes zijn roodborstjes toch hè. Mijn kerstpost is vanmiddag op de bus gegaan, fijn gevoel als het weer klaar is.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart en leuke stempel die je heel mooi hebt ingekleurd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Enny. De stempel is heel mooi en je hebt het prachtig gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met dit enige afdrukje. Zeker te hopen dat we snel een vaccin krijgen... Maar dat zal wel later in het nieuwe jaar worden. Voorlopig nog afstand houden en weinig contacten... Helaas. Gelukkig hebben wij onze hobby. Het ga je goed. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje...heel mooi gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kerstkaartje Enny! Dankjewel voor je kerstkaartje dat ik van jou mocht ontvangen.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt Enny voor het mooie kaartje.
    Huguette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt Enny, voor je mooie kaartje.
    Huguette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je wéér online bent Enny en nog wel
    met dit superleuke kaartje !! Roodborstje en sneeuwklokje
    Wens je vanuit het hoge noorden een fijne Kerstavond toe
    En alvast een goed en gezond 2021 , groetjes Epie XX

    BeantwoordenVerwijderen