vrijdag 5 maart 2021

Nog een kerstkaart

 Hallo allemaal, brrr, het is weer koud, maar toch leuk wandelen in het zonnetje !  Nog hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.  Vandaag weer een kerstkaart, want ik blijf er regelmatig maken, zodat ik tegen december niet zoveel werk heb.  Ik heb nog eens de embossing mal als achtergrond gebruikt, maar deze keer amuseren de muisjes van Lawn Fawn zich op het ijs !   Nog een fijn weekend, tot de volgende keer !



Hello everyone, brrr... it's very cold again, but sunny !  Thanks very much for your nice comments on my last card.  Today a Christmas card, I keep on making them, so I'll have a nice batch at the end of the year. I used the embossing folder again as background, but this time, the little mice from Lawn Fawn are enjoying ice skating !   Have a nice weekend, see you next time ! 

13 opmerkingen:

  1. Een leuke muizenkaart Enny, ja als men regelmatig een kerstkaartje maakt, is de druk op het einde van het jaar niet zo groot, niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer schattig Enny! Echt een groot verschil met vorige week maar in de zon was het toch héérlijk wandelen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kerst kaartje, schattige stempeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart met mooie geëmboste achtergrond. De muisjes vermaken zich prima op het ijs en in de sneeuw.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fantastic post, love the wonderful colours and design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Enny,
    Keigave kerstkaart heb je gemaakt met de mooie embos achtergrond en die muisjes zijn super schattig! Ja ik heb ook nog aardig de flow te pakken met kerstkaarten maken, scheelt mooi voor het einde van het jaar! Goed weekend met de groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi en lief kerstkaartje.
    Ze zijn super die muisjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WWooww...mooie kerstkaart Enny met leuke achtergrond en lieve muisjes;
    Heel fijn weekend tot de volgende X grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha, wat hebben zij een pret !
    leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Enny,

    Oh, wat een leukerds... Ik hou echt zo van die muisjes van Lawn Fawn... Mooie kaart maakte je er mee...

    Ik heb vandaag op mijn blog gezet dat ik de Mickey/Minnie-uitdaging nog wat uitstel. Een nieuwe datum volgt nog. Nog niet iedereen heeft mijn post aangekregen. (en die is al 2 weken onderweg!)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met die schattige muisjes.

    BeantwoordenVerwijderen