donderdag 13 mei 2021

Kaartjes voor Zwitserland

 Hallo, vandaag is het een feestdag in België en de IJsheiligen zijn er ook, maar het weer blijft wisselvallig.  's Middags onweer en felle regen, 's avonds een mooie rode hemel (zie foto's). Ik heb nog 2 kaartjes gemaakt, die naar Zwitserland gaan, eentje voor een man, en eentje voor zijn vrouw.  Gisteren ben ik bij "In't Woefke" geweest, en heb er weer leuke spulletjes gekocht. Nu nog alleen tijd vinden om die allemaal te gebruiken. :))   Hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, en tot de volgende keer ! 





Hello, we still don't have real Spring weather, rather cold and unstable : in the afternoon thunder and rain, in the evening a lovely red sky (see photos).   I made 2 cards, which will go to Switzerland, one for a man and one for his wife.  Thanks very much for the kind comments on my last card, see you next time ! 




9 opmerkingen:

  1. Two amazing cards Enny, both are perfectly designed.
    The weather photos do look a bit thundery. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enny, leuke kaartjes heb je gemaakt, het kaartje met de dame en de paraplu is mijn favorietje ! trouwens ook heel mooie foto’s.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Enny heb je gemaakt.
    Je lucht foto's zijn ook prachtig.
    Altijd fijn weer nieuwe spulletjes.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zijn het geworden. Het tweede is mijn favoriet.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en nog een fijne avond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes en mooie luchten! Na de Ijsheiligen omt er geen nachtvorst meer, zei mijn oma altijd die op 14 mei jarig was...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakte weer erg leuke kaart Enny en wat een mooie foto's.
    Hopelijk heb je een leuke knutseldag gehad gisteren, ik zou wat in de tuin moeten doen, maar met al die regen blijft de hobbyzolder toch nog even aantrekkelijker dan de tuin ;)
    Ik ben benieuwd wat je gekocht hebt.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes en wat een prachtige foto’s.
    Grtjs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Enny,
    Je hebt mooie kaartjes gemaakt voor Zwitserland.
    Ook prachtige foto's. Lekker freubelen met dit weer.
    Veel plezier met je nieuwe hobbyspullen.
    Je kaart hieronder vind ik ook super gaaf.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten en fijne pinksteren!!

    BeantwoordenVerwijderen