zaterdag 28 augustus 2021

Met pensioen

 Oh, oh, wat gaat de tijd toch vlug ! Nu is augustus al bijna voorbij, de dagen vliegen ! Dus, na lange tijd, hier nog eens een bericht van mij, wow !

Een buurman gaat met pensioen, dus heb ik een kaart voor hem gemaakt.  De voorkant ziet er veel belovend uit, maar als hij de kaart open doet, staat de "realiteit" waarschijnlijk te wachten...  :))))))  

In België is de schoolvakantie bijna voorbij, hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer. Tot de volgende keer !



Oh, time goes by so quickly ! August is nearly gone, the days are flying ...   So, after quite a while, another message from me.

A neighbour is retiring, so I made him a card.  The front looks very promising, but when he opens the card, "reality" awaits !  :))))))))) 

In Belgium, school-holidays are nearly over,  I do hope that we'll have a nice "Indian Summer". See you next time !

10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart voor de,buurman !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi. Grappige kaart! Niet te geloven dat de vakantie bijna voorbij is, maar ik ben er toch aan toe om overdag wat rust te hebben ( ik durf er alleen niet naar uit kijken omdat het afgelopen twee jaar niks was, maar toch hoop ik op weer een normaal schoolritme ). X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart voor iemand die met pensioen gaat Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very relaxing card, gorgeous background along with the colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met humor heb je voor je buurman gemaakt.
    Een mooie nazomer zou wel heerlijk zijn.
    Hier in Groningen zijn de scholen vorige week al begonnen. Het midden van het land volgt morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Enny,

    Oh, wat een leuke pensioenkaart!!
    Die gaat de buurman wel kunnen waarderen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen