vrijdag 18 februari 2022

Storm !

 Wauw, wat een stormweer, ik hoop dat jullie allemaal veilig binnen zitten ! Mijn hondje zou graag willen wandelen, maar daar is nu geen denken aan. Gelukkig hebben we ons hobby, ik ben al met diverse kaartjes bezig geweest. Hier eentje dat ik al eerder maakte en verstuurde.  Hou het veilig, hopelijk geen schade, en tot de volgende keer !


Wow, it's stormy weather outside, my little dog would like to walk, but it's too dangerous now !  Luckily I can work on more cards.  This is one  I already sent away.   See you next time !

10 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel veel wind, maar volgens wat ik hoorde bij de voorspellingen had ik het erger verwacht of het moest nog op komst zijn naar hier. Het zonnetje schijnt ook nog goed door de ramen.
    Ik had me wel voorgenomen om binnen te blijven.
    We hebben onze hobby en daarmee kunnen we ons ook wel amuseren.
    Een mooi kaartje dat je hier laat zien.
    Vrolijk met de bloemetjes en op een mooi achtergrondje.
    Terwijl ik dit zit te schrijven begint de wind toch feller te worden.
    afwachten wat het gaat worden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Ook wij zijn nu binnen geen denken aan dat ik nog eruit ga. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart !!!!
    Waai niet weg !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje Enny....heel erg leuk gedaan!
    Ja wat een storm he....ik zit heerlijk in mijn knutselkamer!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, echt knutselweer deze dagen. Blij dat ik weer veilig thuis ben en er vandaag niet meer uit hoef.
    Erg leuke kaart heb je gemaakt, Enny!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie, vrolijke kaart ! Ik dacht te knutselen, maar ik word van die wind zoooo zenuwachtig ! Ik ben dan maar gaan breien…. Nu is het al wat rustiger geworden (oef !).
    Fijne avond, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, ik zie er de reggae kleurtjes in. Toffe kaart x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Enny. De storm is gelukkig over, het zonnetje schijnt. Tijd voor een wandeling. Hopelijk hebben jullie geen stormschade opgelopen. Wij zijn ook gespaard gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om weer kaartjes van je te kunnen bewonderen. Heel mooie kaart, supermooie kleuren! En de bloemen passen perfect op de mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaartje, krijg gelijk zin in het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen