zondag 9 september 2018

Olifanten

Hallo en welkom op mijn blog !
Vandaag laat ik een kaartje zien, dat ik voor een goed doel maakte.  De meesten onder jullie kennen zeker Nancy ('tisallemaalhandwerk), zij is designer voor  "In't Woefke", en doet o.a. ook mee bij "52weekstochristmas".  Nu heeft zij opgeroepen om kaartjes te maken voor een goed doel, nl. een opvangplaats voor olifanten in Zuid Frankrijk. Vele Europese landen verbieden circussen om nog langer wilde dieren te gebruiken in hun shows. Hun olifanten moeten dus weg, maar die kunnen niet terug naar Afrika, Indië, of zo, zij zouden daar niet overleven in het wild.  Dus daarom zo'n opvangplaats, die geleid wordt door 2 ex-medewerkers van de Zoo.  Voor meer info kan je bij Nancy op haar blog kijken, daar staat ook het blog-adres van "Elephant Haven".   Ik wil graag meedoen en kaartjes maken om te verkopen.  Hier alvast een eerste kaartje,  ik begin vandaag aan nummer 10 ! :)
   
                                          http://tisallemaalhandwerk-nancy.blogspot.com/

Hartelijk dank voor de toffe reacties op mijn kerstkaart, altijd leuk om te lezen !
Nog een prettige zondag en tot de volgende keer !



Hello and welcome ! Today I want to show a card, which I made for a good cause, an elephant sanctuary in the South of France.  Many European countries have forbidden wild animals in circus shows.  The elephants from the circus shows can't survive in the wild, so 2 ex workers from the Zoo, have organised this santuary, "Elephant Haven" . One of my hobby-friends, Nancy, knows them, and now wants to make elephant cards to sell, and so support the organisation.  I want to help, as I feel sorry for the elephants, also those in the wild, who are killed for their horns. At least circus-elephants deserve a safe place.   I've already started with cards, and today, I'll be making No. 10 ! :)
Thanks again for all the lovely comments on my last card, so kind !
All the best, see you next time !

8 opmerkingen:

  1. Prachtkaart Enny en voor en heel goed doel!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Be3autiful gentle giants. We had a journey in Indonesia through the wild lands on an elephant and they are worked so heart it makes your heart break...I love them they are so beautiful on your card. Elephants are prohibited in circus here, all animals are...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi initiatief en een mooie kaart hiervoor.
    Maak je ze allemaal met olifanten ?
    Is wel heel gepast natuurlijk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Tof doel. Ik ga er niet ook maken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje heb je gemaakt en inderdaad zag ik de oproep van Nancy. Natuurlijk doe ik ook mee...en met olifantjes, zoals Nancy vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart en een heel.leuk initiatief !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart! Mijn collega heeft de olifantenklas, zij zou deze ook helemaal geweldig vinden ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen