donderdag 23 mei 2019

Donderdag - kerstkaart

Ooh, weeral donderdag, wat gaat de tijd toch vlug !  Maar ik blijf meedoen met "52weekstochristmas", dus weer een nieuwe kerstkaart.
Ook deze keer met een grappige Italiaanse stempel, de rendieren gaan in staking, ha, ha !
Verder nog Washi tape gebruikt, en de lichtblauwe achtergrond bewerkt met  zelfgemaakte Perfect Pearls spray, dat kan je op de detail-foto zien.
Deze voormiddag ga ik eerst naar het Boekenfestijn in de stad, maar nadien doe ik nog een blogronde.
Nogmaals hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, en tot de volgende keer !



Oh, it's Thursday again, time goes by so quickly ! But I keep making Christmas cards for "52weekstochristmas".
This card is also with a funny Italian stamp, the reindeers are on strike, ha, ha !
I also used Washi tape, and the background is sprayed with Perfect Pearls, for some glitter.
Thanks very much for all the nice comments on my last card, see you next time !

21 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, deze afbeelding met stakende rendieren. Mooi gekleurd ook. Je perfect pearls glinsteren ook mooi. Leuke kaart, Enny.
    Veel plezier op het boekenfestijn!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met een grappig stempel! Veel plezier op het boekenfestijn. Misschien vind je nog wat leuke boeken.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vrolijke kerstkaart Enny leuk deze stempel
    Een fijne dag vandaag , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahha daar hou ik van, wat een enige stempel en wat heb je het allemaal leuk verwerkt Enny!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempel heb je gebruikt op deze vrolijke kaart! Ik hoop dat je leuke boeken ebt gevonden op het boekenfestijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely gorgeous stamp and card, love your sweet design and lovely colours too.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kerstkaartje Enny.....ook je kaartje hieronder is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke stempel gebruikt, mooie achtergrond,. Weer een gave kerstkaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stempel en mooie achtergrond !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, die rendieren toch, ze zijn er zelf wel blij mee zo te zien. Mooie achtergrond heb je gemaakt, prachtig effect die Perfect Pearls.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuke kerstkaart Enny, leuk die afbeelding. Mooi afgewerkt met de washi-tape.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super vrolijke kaart , helemaal top !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje en dat geglinster is prachtig! Boekenfestijn... is dat ook waar er knutselspullen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such an adorable Christmas card - with so much gltter and dimension! Gorgeous coloring!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke kaart met al die rendieren achter op de slee, ja de tijd gaat zeker snel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kerstkaart mooi met de glinstering erbij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een enige digi heb je gebruikt! Mooi gekleurd ook.
    Ik had weer moeilijkheden met op je blog komen (ondanks Chrome), dus nu wacht ik gewoon tot jij bij mij bent geweest, en dan lukt het wel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke stempel, mooi de glitterachtergrond, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja Enny, ook ik ben weer via jouw berichtje op je blog gekomen.
    Je hebt een erg grappige kerstkaart gemaakt, prachtig hoor, Ik heb mijn sleetje vol geladen Haha.
    Groetjes van Marian en succes met stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie glinstertjes op je achtergrond! heel toffe kaart met die leuke stempel!
    Ik krijg ook elke week een foutmelding als ik werk via de link op 552WTC, zonder de https ervoor lukt het wel... Raar, maar geen onoverkomelijk probleem dus.
    Fijn weekend
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen