donderdag 22 november 2018

Donderdag - kerstkaart

Hallo, ik heb (wel laat) gemerkt, dat ik nieuwe volgers heb, hartelijk welkom, en bedankt, ik hoop dat mijn kaartjes jullie inspiratie kunnen geven.
Ook hartelijk dank voor de reacties op mijn herfstkaart, super leuk om te lezen !
Wow, weeral donderdag, en kerst komt steeds dichterbij, ik hoop dat jullie al voldoende kerstkaarten hebben.  Ik ben er nog altijd aan het maken, een beetje reserve kan geen kwaad. :)
Vandaag een kerstkaart, die ik maakte voor de maandelijkse uitdaging bij "Creatief met stempels" (bedankt Christine !).  Er werd een landschap gevraagd.  Ik heb 2 stempels van Nellie Snellen gebruikt, en gewoon met aquarel potloden ingekleurd.  Die kaart laat ik nu ook meedoen bij "52weekstochristmas".
Natuurlijk ga ik straks bij de andere deelneemsters kijken, er zijn altijd zo'n mooie creaties.
Nog een fijne dag en tot de volgende keer !



Hello, I saw that I have some new followers, welcome and thank you so much, I do hope that my cards can inspire you.
Also many thanks for all the lovely comments on my last card, so good to read !
Wow, Thursday again, Christmas isn't far away. I do hope that you all have enough Christmas cards already.  I'm still making new ones, a little reserve won't harm. :)
Today a card, which I made for the monthly challenge of "Creative with stamps", they asked for a scenery.  So I used 2 stamps from Nellie Snellen, and watercolour pencils.  Today, I show the card on "52weekstochristmas" and later on, I'll see what the other ladies created.
Have a nice day and see you next time !

24 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, Enny! Hij kan ook meedoen bij De Egel, met die sneeuwpop.
    Je landschap is prachtig gekleurd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stempelkerstkaart Enny !!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi landschapje, prachtig ingekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je een prachtig winters tafereeltje gestempeld Enny. Heel mooi deze kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt winters kerstkaartje! Mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje en wat heb je het mooi ingekleurd!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooi tafereeltje gemaakt met de leuke stempels, ook heel mooi ingekleurd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Ik vind deze stempels zo mooi en jij hebt ze mooi gecombineerd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi gedaan, Enny! Ik dacht eerst dat je een gekochte kerstkaart had gebruikt.....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie sfeervolle kaart !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geweldig mooi landschap en heel mooi gekleurd! Leuke stempels heb je gebruikt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooie kaart Enny, tof tafereeltje en prachtig ingekleurd! echt een plaatje!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat heb je een schitterend landschap gestempeld en ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een sfeervol en lief kaartje Enny, ik kom gewoon in de kerstsfeer zo!Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart! Leuk, al die fijne lijntjes.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Enny! De weken vliegen echt voorbij... het jaar zit er bijna op. Het was/is een pittig jaar. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje Enny.....het is een plaatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje heb je gemaakt mooie stempels ik ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Enny, jij hebt je huiswerk voor Christine al gemaakt. Mooie kaart is het geworden die je heel mooi hebt ingekleurd.
    Groetjes,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi winterlandschap ! geslaagd kaartje
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart en prachtig ingekleurd. De herfstkaart is mooi geworden, mooi stempelwerk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk sneeuwlandschap! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen