maandag 19 november 2018

Herfst

Brrrr, nu is het echt herfst, koud, vandaag ook nat, echt weer om te "cocoonen". Gisteren was het nog mooi zonnig, dus heb ik, warm ingeduffeld, een lange wandeling gemaakt met mijn hondje.
Vandaag een kaartje voor een jarige, ik heb er een herfstkaartje van gemaakt, met een mooie spreuk. De stempels zijn van een Engels tijdschrift "Creative stamping".
Nog hartelijk bedankt voor de vele lieve reacties op mijn kerstkaart, zo leuk om te lezen !
Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende keer !




Brrr, it's really autumn now, cold, wet, ideal to "cocoon" inside.  Yesterday was sunny, so I put on a warm coat and scarf, and made a long walk with my little dog.
Today a Birthday card with an autumn theme, and a poem.  The stamps are from an English magazine "Creative stamping".
Thanks again for all the lovely comments on my last card, so nice to read !
Have a nice day, and see you next time !

12 opmerkingen:

  1. Prachtige warme kaart en héél mooie tekst Enny!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart met leuke tekst en prachtige bladeren, helemaal een herfstkaart wat zo mooi is voor deze tijd van het jaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje! Prachtig die bladeren en die tekst heb ik ook op een sheet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfstkaart met leuke tekst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn dat je genoten hebt van een herstwandeling, bracht waarschijnlijk inspiratie voor de leuke kaart die heb je gemaakt, ik heb deze set ook, bied heel wat mogelijkheden.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Enny

    Sounds like your weather is exactly the same as ours! Brrr!! Not very good walking out with Mum weather!

    Loving your card very much. Gorgeous colours and great stamps. Love the sentiment focal point too.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen