zondag 15 december 2019

Anders dan verwacht....

Hallo allemaal, hier ben ik nog eens terug, na lange tijd, maar alles is anders gelopen dan verwacht.
Ik had in mijn vorig bericht geschreven, dat mijn broer moest geopereerd worden, maar enkele dagen voor de operatie heeft hij een beroerte gekregen...  dus hoogdringend naar het ziekenhuis.
Hij is nu weer thuis, maar heeft nog veel zorg nodig, en 3 keer per week kine. 
Intussen ging het met mijn hondje steeds slechter, en met pijn in het hart heb ik haar moeten laten inslapen...   Ik mis haar zo erg, maar moet nu voor mijn broer zorgen.
Ik sta enorm achter met alles, maar ben er toch in geslaagd, wat kerstpost te versturen, ook dankzij de voorraad kaartjes die ik al had, met "52weekstochristmas".
Hier alvast een kaartje, dat ik begin november naar Finland heb gestuurd.
Nog een fijne avond, en tot de volgende keer.



Hello, here I am again, after a long break.  Things went not as I expected.... 
My brother needed surgery, but some days before the operation, he had a stroke... 
He's back home now, but very weak, and needs rehabilitation.
Meanwhile, my little dogs' health got worse, and she had to be put asleep....
I miss her so much, but have to be strong for my brother now.
I'm still behind with a lot of things, but here is a Christmas card, which I've send to Finland, early november. 
Have a nice day.

7 opmerkingen:

  1. Wat erg Enny! Veel sterkte x
    Leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och Enny, wat verdrietig dat je afscheid moest nemen van je hondje en wat een naar nieuws over je broer, wens je heel veel sterkte met het verdriet en de zorg voor je broer,
    Liefs Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Enny! Beterschap voor je broer en gecondoleerd met je hondje, wat een hoop tegelijk.. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een triestig bericht.
    Enny 'k Wens je veel moed en heel veel sterkte en zorg ook goed voor jezelf.
    Een mooi kerstkaartje heb je gemaakt.
    Die stempeltjes zijn super leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Enny, wat vervelend allemaal. Zo verdrietig dat je je hondje moet missen en dan heb je ook nog zorgen om je broer. Heel veel sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enny, je bent er toch in geslaagd om weer een leuke kaart te posten, zo heb je toch eens een “me-momentje”. En bedankt voor mijn mooie kerstkaart, die van jou is,onderweg.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je kaartje Enny!
    Wat erg van je hondje. Wij stonden hier ook al voor zo'n beslissing, niet leuk.
    Veel zorgen en veel werk om het jaar mee te starten. Hopelijk komt alles weer goed met je broer. Sterkte!
    Ik zie ondertussen al weer veel mooie kaartjes op je blog. Hopelijk helpt je hobby om je gedachten wat te verzetten. Knap dat je alweer kerstkaarten maakt!

    BeantwoordenVerwijderen