maandag 23 december 2019

Fijne Kerstdagen !

Hallo, hier ben ik weer, nog niet zo vaak als vroeger, hopelijk zal het volgend jaar wel lukken.
Met de opwarming van de aarde, krijgen we weeral een "warme" groene kerst, als het zo verder gaat, kunnen we over een aantal jaren een palmboom in huis zetten ipv. een kerstboom.
Dat bracht mij op het idee, om deze grappige kaartjes te maken.
Ik wens jullie alvast heel fijne en gezellige Kerstdagen !




Hello, here I am again, not yet as often as I used to, but I do hope that it will get better next year.
With the climate changes, we'll have another green "warm" Christmas, and if it goes on like that, we might put up a palm tree instead of a Christmas tree in a couple of years.
Which gave me the idea, to make these funny cards.
I wish you all a wonderful Christmas time !

6 opmerkingen:

  1. Hi Enny
    Wat een toffe kerstkaartjes ! Ik ben helemaal weg van de snoopy-kaart !
    De natuur is inderdaad helemaal van slag ! Alles begint hier al terug te knoppen, dus ik ben bang dat het straks als het begint te vriezen allemaal kapot gaat ! De kippen beginnen ook al terug eitjes te leggen dus dat is helemaal niet normaal.
    Dankjewel voor de mooie kerstkaart ! Hij staat hier te pronken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha die Enny, ik hoop toch écht dat het zo ver nooit zal komen maar leuk zijn ze wél!
    Knusse Kerst!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn zeker grappige kaarten Enny, leuk gedaan. Ik wens jou ook gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Enny! Snoopy is altijd leuk! Een witte winter wordt het idd ook niet, haha, al heb ik liever de zon dan de regen die we nu hebben. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldige kaartjes heb je gemaakt een superleuk idee.
    heel sterkte met het verzorgen van je broer. ik wens je vast heel veel goeds voor 2020
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely creativity...Popping in to say Happy New year and thanks for being a great crafting on line friend.xx

    BeantwoordenVerwijderen