zondag 9 februari 2020

Storm !

Wauw, we hebben hevig stormweer vandaag, veel evenementen en wedstrijden zijn afgelast, parken zijn dicht....    ik blijf ook binnen, het is ideaal knutselweer.
Nog hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, en een dikke proficiat aan de winnaars van de speciale challenge bij "52weekstochristmas" !
Vandaag een kaartje dat al bij de jarige is aangekomen.  Ik heb eerst sneeuwklokjes gestempeld en dan nog een gestempeld toefje in 3D op gekleefd. De sneeuwklokjes staan nu ook te bloeien in mijn tuin, zo leuk !   Nog een gezellige zondag en tot de volgende keer !





Wow, we have stormy weather today....  lots of (sport-) events are cancelled, parks are closed.... They predict winds up to 130 km/hour...   
So ideal weather to stay inside and make cards ! 
Thanks again for your kind comments on my last card, so nice to read.
Today a card which already reached it's destination.  First I stamped some snowdrops, and then I put on some more in 3D.  Snowdrops are also flowering in my garden, so lovely !
Have a nice Sunday, see you next time !

14 opmerkingen:

  1. Enny, jouw sneeuwklokjes,passen beter bij de tijd van het jaar dan mijn vlinder.
    Ik zal eens op zoek gaan deze namiddag, ik heb er denk ik ook. Alvast een mooie kaart heb je hiermee gemaakt . Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat leuk die sneeuwklokjes.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik wandel zie ik ze volop nét als krokussen. Mooie kaart Enny en het gaat flink tekeer hier dus idd een binnendag!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje Enny!
    Ja inderdaad binnen blijven en lekker aan de knutsel!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een harde storm ook hier! Maar we blijven ook maar heerlijk binnen en inderdaad gezellig aan de knutsel en even de blogs bekijken vind ik ook altijd heerlijk met zulk weer!Je kaartje is en mooi voorjaarskaartje! Ik ben gek op sneeuwklokjes, dat is weer het begin van de lente hé? Hier ook al volop in de tuin, zo leuk! Een fijne dag en groetjes, Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig voorjaarskaartje. Ik kan zo genieten van sneeuwklokjes.
    Bedankt voor de felicitaties. Ik was 1 van de winnaars bij 52 weeks.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lentekaartje Enny...zo een mooie sneeuwklokjes erop...geeft echt als een lentegvoel bij mij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card Enny beautiful flowers, you had storm and we have had rain now for nearly 4 days...so much of it...but very humid.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook lekker aan de knutsel geweest, bah, niets aan buiten. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart heb je gemaakt en die sneeuwklokjes zijn heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh i hope you are okay in the storm - your card sure looks like the beauty of spring! The flowers are just gorgeous and I love the earthy colors - just gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Enny,

    Mooi!! Geeft al een beetje lentegevoel ook al zijn het winterbloemen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige sneeuwklokjes Enny mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen