maandag 3 februari 2020

Winter ??????

Wat is het toch een rare winter, we hebben nog geen sneeuwvlokje gezien, zachte temperaturen, overal ontluikende bloemen en knoppen, de kikkers springen rond in de vijver en de poezen zijn ook al in "lente-stemming" (vannacht gehoord...)   :))
Voor een jarige vriendin heb ik een kaart gemaakt met haar lievelingsbloem, de fuchsia, die nu nog bloeiend in m'n veranda staat. 
Hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn kerstkaart, en mijn computer-perikelen !
Ik ben intussen al bezig met de challenge-kaart voor "52weekstochristmas", meer hierover volgende donderdag !



Oh, it's a weird Winter, no snow at all, mild temperatures, flowers and buds are everywhere, frogs are playing in the pond and the cats have also  "Spring-feelings" (heard it last night...)   :))
For the Birthday of a friend, I made a card with her favourite flower, the fuchsia, which is still flowering in my wintergarden.
Many thanks for all the lovely comments on my Christmas card and my computer problems.
Meanwhile, I'm busy with a challenge card for "52weekstochristmas", more about it next Thursday. 

11 opmerkingen:

  1. Wow, heel mooie kaart! Super ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt voor je jarige vriendin Enny!
    Toevallig ben ik ook bezig met een kaartje voor donderdag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt Enny, rare winter... niet goed lijkt me.
    Maar je kaart is een plaatje! Leuk om haar lievelingsbloem te nemen! Mijn kerstkaart moet ook nog...vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met wel een hele mooie bloem! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card and flower Enny. No winter? Our weather is changing isn't it, not sure if I like how our world is changing.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Enny! Prachtig zijn dit soort fuchsia's, deze vind ik zelf het mooist, zo sierlijk zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een fuchsia nog in bloeiniet te geloven hè. Ik zag laatst bij een wandeling nog geraniums volop in bloei staan buiten in bloembakken!
    Je vriendin gaat je kaart prachtig vinden, zeker als liefhebster van deze bloem! Wintergroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag viel er in het zuiden zowaar sneeuw. Daar hebben we hier in het hoge noorden niet veel van gemerkt. De hele middag een stralende zon.
    Je hebt een mooie persoonlijke kaart voor je vriendin gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Enny,

    Wow, het is echt al lente op jouw blog... leuke kaart!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart! En heel bijzonder dat de fuchsia nu nog in bloei staat.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enny, de zon is van de,partij, en daar komen de bloemekes !
    Een kaart om vrolijk van te worden !
    Groetjes laurettr

    BeantwoordenVerwijderen