dinsdag 12 mei 2020

We blijven bezig....

Hallo allemaal, hopelijk lukt het nog met de "versoepelde" Corona regels ??  Ik ben nog niet gaan winkelen, heb niets dringend nodig.  :)
Hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, altijd leuk om te lezen !
Vandaag een grijze dag, dus krijgen jullie, buiten een bloemenkaart (met zwart embossed), ook wat bloemen uit mijn tuin.
Hou het veilig, en tot de volgende keer !





Hello everyone, here the Corona rules are a bit lighter now, all shops are open, but we still have to be careful. 
Thanks very much for your lovely comments on my last card, so nice to read !
Today, it's rather grey, so, besides a flower-card (with black embossing), I show you also some flowers from my garden.
Stay safe, see you next time !

10 opmerkingen:

  1. Ja het is een frisse dag vandaag.
    Maar je kaartje brengt vrolijkheid op het blog.
    Net als het vingerhoedskruid in je tuin.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny,
    De regels versoepeld ook hier, maar ik doe ook alleen het hoog nodige hoor! Je bent lekker bezig geweest en een mooie kaart gemaakt. Wat heb je toch een prachtige tuin!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Enny vind het prachtig de zwarte bloem. Prachtige bloemen heb je in de tuin.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Enny....en wat heb je al prachtig bloeiende bloemen in de tuin....dat is echt genieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enny, wat een vrolijke kaart met mooie kleurtjes en dan de mooie foto’s van je mooie bloemen in de tuin. Ik ga ook maar naar de winkel als het moet (om eten te kopen).
    Gelukkig hebben wij ons leuk hobby, niet ?
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is lovely, great colours and sentiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en je bloementuin een droom! Het wordt/is Hier overal onwijs druk en ik blijf het doodeng vinden dus,,1x in de week héél véél boodschappen en verder blokje om samen.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig met die zwarte bloemen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Enny! En je tuin moet nu prachtig zijn! Ik ga ook alleen maar eten kopen.
    Maar gisteren fietste ik voorbij de Veritas en er was niemand in de winkel dus ging ik even binnen. Een verkoopster die me goed kent, vertelde dat na 10 dagen dit de eerste rustige dag was. Zo'n stormloop! Alle rekkers in alle maten waren op. Ook de witte draad en dat gaat nog weken duren wanneer het binnenkomt. Ik had een rekker van 5 CM nodig voor een broek, dat was er gelukkig nog wel. Andere winkels stel ik zolang mogelijk uit! X

    BeantwoordenVerwijderen