maandag 4 mei 2020

Kaartje voor een swap

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie, ondanks Corona, toch een gezellig weekend hadden !  Hier begint het "normale" leven weer een klein beetje op gang te komen, elke week een beetje meer...
Maar intussen kunnen we ons "binnen" ook goed bezig houden. Hierbij nog een kaartje, dat ik laatst maakte voor een swap. Gevraagd werd een kaart met minstens 2 labels.  Ik heb er een "koffie-kaart" van gemaakt, en de labels er los ingestoken.  Op de achterkant van 1 label nog een leuke spreuk, op de andere een persoonlijke tekst.  Oh, wat zal het gezellig zijn, als we weer bij elkaar op de koffie mogen !  Intussen nog het allerbeste, blijf gezond en tot de volgende keer !





Hello everyone, I do hope that you had a nice weekend !  Here life is slowly going back to "normal" again, every week a little bit : today companies, next week shops, the week after schools...  as long as the virus doesn't play up again.  But we keep "busy" inside ! A while ago, I made a card for a swap. They asked a card with at least 2 labels.  I made a "coffee" card, stamps on the labels, and on one of them a funny sentiment.  Oh, it will be lovely, if we can go for a coffee again and meet friends !
Meanwhile all the best, stay safe and see you next time !

14 opmerkingen:

  1. Schattige Enny, zo leuk gedaan!
    Hier ook een rustig weekend, zaterdag een regenachtige dag zondag mooi en vandaag weer veel regen. Variatie genoeg in het weer zou ik zeggen
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en gezellig kaartje met de leuke labels Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice fun card Enny and love everything on here.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat koffie drinken met een vriendin niet meer mogelijk is, wie had dat ooit gedacht he. Hopelijk kan dat snel weer inderdaad. Ondertussen maakte je een heel mooie kaart, toffe teksten allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart en die teksten zijn geweldig!
    Wij hopen ook dat we snel weer ergens op de koffie mogen, maar kunnen het thuis goed volhouden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de labels Enny.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pocketkaart met de labels Enny, zo leuk heb je alles afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en die labels zijn echt super
    Hier ook een rustig weekend gehad
    Hou je veilig
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al houd ik absoluut niet van koffie toch vind ik je kaart helemaal leuk.
    Wordt straks moeilijk om te kiezen bij wie ik het eerst op de koffie( ehhhh thee) ga als dat weer mag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk met die twee labels !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Enny,

    Leuke vriendschap/koffiekaart!!
    Naaien is al een héle oude hobby van mij hoor, maar ik doe het gewoon niet veel meer... Nu weer even terug opgenomen hé... Maar ik geniet er wel van hoor!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was heel blij dat ik de gelukkige was die deze prachtige tag mocht ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen