zaterdag 30 januari 2021

Oef !

Oef, januari is (bijna) voorbij, en oef, ik ben er weer ! Sorry, dat ik hier zo lang afwezig was, maar januari is zo'n beetje mijn "rommel-maand", ook om de "Winter-blues" wat te verdrijven. Dus veel opgeruimd, en ook veel terug gevonden, waarvan ik niet meer wist dat ik het had, bekend  bij velen zeker ???  :))   Corona regeert nog altijd, geen beurzen, of winkel-bezoeken in het buitenland.  Dus zoek ik inspiratie op Pinterest enz... met het gevaar, dat ik daar blijf hangen, en er (weer) van kaartjes maken niks in huis komt. Maar ik heb me de laatste dagen "herpakt", en al een heel deel kerstkaart-stempels ingekleurd. Weer voorraad voor de volgende kerst, die we hopelijk "normaal" zullen kunnen vieren.  Hier alvast een kaartje voor een jarige, dat al is aangekomen. Nog een beetje vroeg voor krokussen, maar we leven in hoop.  Voor iedereen een fijn weekend !


Wow, January is gone, and here I am again !  Sorry for being absent here for so long, but January is my clearing month, also to battle the "Winter-blues".  So I did a lot of clearing, and found lots of things, which I didn't know I had (sounds familiar ?)   Corona is still ruling, so no hobby fairs, no shopping in other countries.  I try to find inspiration on Pinterest, etc... but stay there for too long, so less time for cardmaking. But I promise "improvement", I already coloured a lot of Christmas stamps, to make a batch of cards for next Christmas, which we hopefully can celebrate "normal" again.  Here already a Birthday card.  Still a bit early for crocus, but we live in hope.   Have a nice weekend ! 


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje met de mooie bloemen en lieve tekst Enny. Het is ook weer leuk om te zien wat je allemaal hebt en er ook weer iets mee gaat maken toch.....ik ben benieuwd naar je volgende kaartjes!
    Ik ga nu jam maken.....heb nog een heleboel vruchten in de diepvries en we zijn met het laatste potje beziig....dus aan de slag!
    We kunnen tenslotte niet altijd met kaartjes bezig zijn haha!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorjaars kaart. Vrolijk. Ik hou ervan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De paarse krokussen komen al boven hier dus niet te vroeg hoor :)
    Fijn dat je terug bent. En meteen met een heel mooie kaart.
    Ik moet dringend ook eens 'rommelen', vooral in mijn hobbykamer. Dan vind ik altijd schatten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Enny
    Wat een mooie lentekaart, hier zie al sprietjes van de sneeuwklokjes en de boshyacinten, heerlijk!
    Wat super dat je zo flink gerommeld hebt en inderdaad herkenbaar dat je dan vanalles terugvindt ;)
    Fijn weekend
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je ook zo zat van corona...duurt maar voort hè! Ik kijk er naar uit dat we het "normale leven weer terug gaan krijgen Enny. Wat grappig dat je de maand januari lekker aan de opruim ga, dan kom je weer van alles tegen hè! Herkenbaar hoor, dan kom je weer van alles tegen. Je krokussen daar wordt ik blij van...laat het voorjaar maar komen! Goed weekend verder Enny
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende lentekaartje Enny.....heel leuk om te zien dat de krokusjes weer met hun kopje boven de grond uitkomen
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even tijd voor jezelf kan heel goed zijn. EN je kaartje is helemaal vol van lente en belofte. Mooi!! EN ja, ik hoop zo dat we volgend jaar deze tijd kunnen zeggen dat we weer een normaal leven hebben. Ik heb de c=vaccinatie al gehad, dus dat is al 1 ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Enny,
    Soms kun je dat hebben, ineens de opruim mania. Moet eerlijk zeggen hier duurt dat al maanden en we komen er niet zo goed doorheen:)
    Kom op één of andere manier steeds tijd tekort,hahaha.

    Je kaart is aangenaam om naar te kijken en te verlangen naar de Lente. Ook bij ons steken voornamelijk de sneeuwklokjes voorzichtig boven de grond, zo leuk om te zien.
    Crocus duurt nog even.
    En eindelijk schijnt er ook eens volop de zon, heerlijk!
    Wel koud, bbbrrr!
    Ik dwaal af, je kaartje is top!
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha, helemaal bekend, dat pinterest, je bent weer voor uren vertrokken, met het oog op 'ik ga een kaartje maken'....
    maar goed, een leuk kaartje heb je gemaakt, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooh, lente ... jouw kaartje doet echt dromen van goed weer, zonnige dagen, werken in de tuin .... Heel erg mooi en blij dat je terug bent!
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen