woensdag 3 februari 2021

Beterschap

 Hallo allemaal, eerst en vooral hartelijk dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart, ik ben er super blij mee !  En het blijft hier maar regenen, waar komt toch al dat water vandaan ??  Al mijn regentonnen, kuipen, gieters en emmers zijn rand-vol, de vijver loopt over....  Maar dat water zal goed van pas komen, als het weer een droge zomer wordt. Vandaag een beterschaps-kaartje voor een oude buurman, die met spoed naar het ziekenhuis moest.  Gelukkig geen Corona, alles onder controle, dus kon ik een leuk kaartje maken.  Helaas moest ik mijn foto met kunstlicht nemen,  dus het papier ziet er "roze" uit, maar is in het echt wit.  Nog veel knutselplezier met dit weer !



Hello everyone, first of all many thanks for your kind comments on my last card, so nice to read ! And it's raining again, I don't know where all the water comes from.  All my rain butts, buckets, watering cans, etc... are full, and our pond is running over....   But the water will come in handy, when the Summer is dry. Todays card is for an old neighbour, who became ill.  Luckily no Corona, and everything is under control, so I could make a funny card.  I had to take the picture with artificial light, so the white paper looks rather "pink".   Have a nice day ! 

8 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie beterschapskaartje Enny, ook hier veel overlast van de regen, de landerijen gaan al onderwaterlopen. Ondanks alle regen fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi beterschapskaartje met leuke afbeelding.
    Ja, het is zeker een natte boel. Hier is gisteren ook nog wat natte sneeuw gevallen, maar vandaag regende het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enny, een leuk kaart voor de buurman. Het zal hem zeker wat opvrolijken !
    Ja, het is wel knutselweer, maar heb het stilletjes gehad. Als het droog en koud is kan je nog eens buiten, maar al die regen is nu wel genoeg geweest.
    Groetjes,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaartjes heb ik hier zien verschijnen. Je buurman zal wel blij geweest zijn met deze kaart.
    Ik ben ook aan het opruimen en tegelijkertijd opbergen en kom ook nog ongebruikte dingen tegen. Nog wel wat werk voor de boeg.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke afbeelding op je mooie kaart Enny! Lastig om foto's te maken als het donker weer is hè, de kleuren veranderen dan zo, maar ik snap dat het wit is.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje met de leuke hond, dat zal de buurman gewaardeerd hebben.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen