zondag 14 februari 2021

Koning Winter

 Wow, Koning Winter heeft ons nog steeds in zijn greep, het is heel koud, en door de vries is de sneeuw meer ijs geworden.  Maar het zou de komende week zachter worden, hoera ! Hier nog een winters kaartje, de achtergrond maakte ik met een embossing mal en gaf het een beetje kleur.  Nog een sneeuwman erbij en een wens.  Ook nog wat winterse beelden, die ik maakte tijdens een wandeling in het park.  Hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige kaart. Ik wens ook iedereen een gezellige Valentijns-zondag ! 





Wow,  Winter is still here, it's freezing cold, and the snow turns into ice. But it should get milder next week, hooray !  Here a Winter card, I made the background with an embossing folder and gave it some colour. A little snowman and a sentiment makes it complete.   I also show some pictures from a walk in the park. Thanks very much for the lovely comments on my last card, and I wish you all a lovely Valentine Sunday ! 

11 opmerkingen:

  1. Een zeer mooi winters kaartje.
    Leuke embossing en een mooie sneeuwman erbij gemaakt.
    Prachtig toch die sneeuwlandschappen, maar ik heb toch graag dat ze nu wel stilaan verdwijnen. Voor mij is het genoeg geweest.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVE the snow and your gorgeous cooling card. xxx
    Happy Valentine's day. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi met die geembosst achtergrond Enny! Nog 1 dag voor de schaatsers&Co en dan hebben we het hopelijk gehad en gaan we langzaam richting lente!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie winterkaart Enny.
    En de sneeuwfoto´s zijn prachtig....het is overal zo mooi in de natuur op dit moment!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk winters kaartje Enny! Maar ik moet zeggen dat het voor mij wel weer snel afgelopen mag zijn hoor. Iedereen heeft plezier van het ijs en sneeuw gehad dus nu maar op naar de lente! Laat het maar warm water regenen! haha! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winterse kaart, mooi gemaakt! We kunnen binnenkort aan het voorjaar gaan denken hoor 😉. Mooie foto's van een winterse wereld.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! Zo was het zeker.... maar eind van de week zal het meeste verdwenen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Enny

    A lovely Christmas card .. .. I love how you have used the embossed background. Very clever!

    Great snowman too!

    What beautiful photographs. You certainly have a lovely park to walk in!

    Thank you for the lovely comment you left me. All is well at this end and Mum is continuing to do well. Thank you for thinking of her.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Enny,

    Leuke winterkaart alweer! Het is allemaal mooi geweest met de sneeuw maar nu ben ik toch blij dat hij weer weg is hoor!

    Dankjewel voor jouw kaartje, het is gisteren aangekomen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart en de sneeuwpop pas mooi bij de achtergrond!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen