dinsdag 13 april 2021

Een jaartje ouder....

 Hallo allemaal, ik ben dit weekend een jaartje ouder geworden, en precies ook een beetje trager... :)) Nee hoor, grapje, ik heb van alles gedaan, maar de dagen lijken te kort om al mijn ideetjes en bezigheden uit te werken. Komt daar nog bij, dat we gisteren in een heuse sneeuwstorm zaten, zowat een uur lang !  Vandaag heb ik mijn uitnodiging gekregen voor mijn eerste vaccinatie, joepie ! Voel ik mij meteen al een beetje veiliger, maar ik blijf de regels volgen natuurlijk.  Omdat het, ondanks het frisse weer, toch lente is, hier een lente kaartje en ja, de vogeltjes zingen in de tuin !   Nog een fijne dag en tot de volgende keer !



Hello everyone, this weekend I had my Birthday, and it seems, with getting older, that I also get slower.. No, joking, I did a lot, but my days are too short !  And yesterday, we had a terrible snowstorm, more than an hour ! Today I received my invitation for my first vaccination, hooray ! I'll be safer then, but still follow the rules.  Because, despite the cold weather, it is Spring, here a Spring card, and yes, the birds are singing in my garden !  Have a nice day and see you next time !         

13 opmerkingen:

  1. Nog mijn felicitaties voor je verjaardag Enny.
    En wat een prachtig en vrolijk kaartje laat je hier zien.
    Een hele mooie stempel is die tak met vogeltjes.
    Helemaal lente op je kaart.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie, lentefrisse kaart !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als nog van harte gefeliciteerd Enny, heel mooi kaartje met deze mooie vogeltjes op de prachtige bloemstengel. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Enny ! Ik wist niet dat je jarig was ! Alsnog een fijne verjaardag hoor ! Superleuk kaartje met de vogeltjes ! mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Enny. Wat fijn dat je binnenkort gevaccineerd kunt worden, net wat je zegt, je krijgt toch een iets veiliger gevoel. Je hebt een mooie kaart gemaakt, echt voorjaar, prachtig!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst natuurlijk nog van harte Gefeliciteerd Enny. Je kaartje is prachtig!!! sneeuwstorm?? nu maar Lente hè!
    xx Gerie
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Enny.
    Een mooi lentekaartje met leuke vogeltjes en mooie bloesemtak.
    Gisteren leek het zeker geen lente met hagel- en natte sneeuwbuien.
    Vandaag was het gelukkig vrijwel droog. Daar was ik wel blij om, want ik moest naar de andere kant van de stad, ruim een half uur fietsen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd nog Enny! Wat een beeldige vogeltjes bij de mooie bloesemtak...dat het nu maar snel écht lente mag worden!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag Enny.
    Je laat een prachtig kaartje zien!
    Inderdaad de tijd gaat heel snel....de dagen gaan maar open en dicht zo vlug gaat het!
    Fijn dat jij ook je eerste vaccinatie mag halen binnenkort....ik mag ook al snel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd je verjaardag. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Fijn dat je binnenkort gevaccineerd wordt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart! Van harte proficiat met je verjaardag nog. Een uitnodiging voor vaccinatie is een mooi cadeau :)
    Ik kreeg al beide inentingen en het geeft toch een veiliger gevoel, vooral op het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Enny. Wat fijn dat je ook je vaccinatie al kan krijgen. Toch weer een stapje dichter naar veiligheid.

    BeantwoordenVerwijderen