woensdag 28 april 2021

Kaart met gesso

 Hallo, hier ben ik nog eens ! Wat gaan de dagen toch snel, april is bijna voorbij ! We hebben de laatste dagen tamelijk mooi weer gehad (behalve de koude ochtend), dus was ik ook ijverig in de tuin. Maar voor een uitdaging van onze stempelgroep heb ik toch wat kaartjes gemaakt. Hier is er al eentje met een achtergrond met gesso, gemaakt met een stencil.  De bloem, van Penny Black,  heb ik eerst op de kaart gestempeld, nog eens apart gestempeld, en de bloemen en knopjes uitgeknipt en op gekleefd.  Nog wat Washi tape  met tekst erbij. Hartelijk dank voor de lieve reacties, ik wens je een fijne dag ! 



Hello here I am again ! Wow, days are flying by, April is nearly gone. We had some nice weather lately (except very cold nights and mornings),  so I was busy in the garden. But for a challenge of our stamping group,  I made some cards. Here is the first, I made a background with gesso and a stencil. I stamped the flower (Penny Black) on the card, stamped it again, and cut out the flowers and buds. Some Washi tape with a sentiment makes the card  complete.  Thanks again for all your nice comments, have a lovely day !


8 opmerkingen:

  1. Super mooi Enny ik hou van poppy`s groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Enny.
    Ja het was een koude wind steeds.
    Maar vandaag was het lekker weer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe kaart, ik ben gek op klaprozen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze nog steeds heel mooi en fris ! Die van mij is gemaakt. Laat ze morgen op de groep zien. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Enny! Mooie kleurencombo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card, I just love this and suited for any occasion. xxx
    Thanks for well wishes, recovering easily after a tooth extraction under GA but all good

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Enny, ziet er zo teer uit met die klaprozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Enny. Op deze achtergrond komen de klaprozen prachtig uit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen