maandag 21 juni 2021

Uitdaging

 Hallo, vandaag regenweer, goed voor de natuur, en om weer eens te knutselen. De maandelijkse uitdaging van onze stempelgroep (bedankt Christine), was "libelle" . Ik heb meer libelle-stempels dan ik dacht, dus heb ik verschillende kaartjes gemaakt. Hier alvast 2.    Intussen regeert "Koning Voetbal",  onze "Rode Duivels" (nationale ploeg), doen het heel goed, en de kleinste "fan" is wel zeker mijn hondje Tipsi ! (ook een "klein rood duiveltje", ha, ha !)     Ze staat bij een plakkaat dat in onze gemeente hangt, waar ook 1 van onze top-voetballers geboren werd. (Toby Alderweireld).   Nog een fijne dag, tot de volgende keer !   




Hello, today it's rainy, good for nature and for our hobby ! The monthly challenge from our stamping group was "dragonfly".  I didn't know that I had so many stamps of dragonflies, so I made a few cards. Here already 2 of them.   Meanwhile, in Europe "King Football" rules. Our "Red Devils" (national team) are doing well, and maybe the smallest "fan" is my little dog Tipsi (also a "little red devil", ha, ha !)   She stands beside a sign to cheer our Devils.    Have a nice day, see you next time ! 

6 opmerkingen:

  1. twee hele leuke kaartjes Enny!
    Wat heb je een schattig hondje....ze is echt fan van De Rode duivels.....succes voor vanavond....wij moeten ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super leuke kaarten Enny.
    Leuk met die libelle
    Ja al die regen is goed voor de natuur.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. En een enige foto van Tipsy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOVE your dragonfly card, absolutely gorgeous as is your little Tipsi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooi Libellekes kaarten.
    Een leuke foto van je hondje. Het hondje van mijn schoonbroer noemt toevallig Toby.
    Wij supporteren voor Romelu Lukaku, ah ja, want die is opgegroeid in Wintam Bornem, waar ik ook altijd gewoond heb voor mijn huwelijk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie libellen-kaarten Enny. Vrolijk en kleurrijk de eerste en de tweede een mooi vredig tafereeltje. Ik vind libelles heel fascinerend om te zien, zo sierlijk en fragiel, soms haast doorzichtig. Leuk dat je hondje ook supporter is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen