donderdag 8 juli 2021

Er zijn bloemen...

 Hallo, ik ben terug van... nee, niet weg geweest, maar wel heel veel werk, deels in de tuin, deels in huis, met "renovatie" !  Nu, met het wisselvallige weer, kan ik toch af en toe weer eens aan mijn hobby werken. Hier een kaartje, dat ik al een tijdje geleden maakte.  En of er bloemen zijn, mijn tuin staat vol ! Die regen is voor ons niet zo leuk, maar wel voor de natuur. Nog een fijne dag !



Hello, I'm back ! No, I wasn't away, just very busy in the garden, and in the house, "renovating" !  Now, with the unstable weather, I have some time to do my hobby again.   Here a card which I made a while ago. And yes, there are lots of flowers in my garden ! The rain isn't so nice for us, but it is for nature.  Have a nice day !

8 opmerkingen:

  1. Enny, leuk je terug te zien. Ja,soms staat,het hobby eens op “hond” doordat andere zaken voorgaan, maar af en toe een “me-momentje” kan deugd doen en je hebt in dit momentje een heel mooi kaartje gemaakt. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Enny.
    Mooie bloem op je kaart.
    Voor de tuin is de regen wel goed.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Enny! Klusjes in de tuin en huis zijn ook nodig, daarna je extra belonen met een knutselmoment. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie fleurige kaart Enny en soms moet er nu eenmaal geklust worden. Des te meer geniet je van een moment voor jezelf ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Enny. Mooie (zelfgemaakte) achtergrond, bloem en tekst.
    Fijn dat je naast de tuin en andere klussen, even tijd had voor je hobby.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful post as always your work is always of interest and great designs and I love the colours used. .xxx

    BeantwoordenVerwijderen