zondag 30 december 2018

De laatste van dit jaar....

Hallo allemaal, dit wordt mijn laatste bericht voor 2018, want morgen wordt het weer een drukke dag!  Ik wens jullie van harte een heel gezellige jaarwisseling en het allerbeste voor 2019, vooral natuurlijk veel hobby-plezier !  Nogmaals hartelijk dank voor alle leuke reacties en voor het volgen van mijn blog, ik ga ook in 2019 mijn best doen !




Hello everyone, this is my last article for 2018, because tomorrow will be a busy day ! I wish you all a wonderful New Years Eve and all the best for 2019, and of course lots of hobby-fun ! Thanks again for all the nice comments and for following my blog, I'll do my best to keep my blog interesting in 2019 !

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Enny, fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019 Enny! Leuk dat siervuurwerk op je kaart, was dat maar het enige ipv dat geknal!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Voor jou natuurlijk ook een goed uiteinde en een mooi begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vuurwerk kaart!
    Het zal morgen wel flink los barsten :(
    Jij ook een fijne jaarwisseling en een goed, creatief en gezond 2019!
    Bedankt voor je lieve reacties in 2018!
    Liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brilliant card and Happy New year to you.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een hele fijne jaarwisseling Enny en een mooi, gezond en creatief nieuwjaar en veel blogplezier weer bij elkaar! Op naar 2019
    met je leuke kaart een mooie afsluiter!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen