zondag 23 december 2018

De laatste voor Kerst....

Hallo allemaal, allereerst heel hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, ik lees het met veel plezier !
Vandaag mijn laatste post voor Kerstmis, want we zullen het de volgende dagen allemaal wel druk hebben ! :)
Dit jaar zijn er voor kerst 2 voorwerpen die echt een "hype" werden : de gnomes en de auto met kerstboom erop. Dus ik kon niet achterblijven, en heb er 2 kaartjes mee gemaakt. De echte voorwerpen heb ik ook, gekocht bij een nieuwe Scandinavische winkel in Feestzaal Meir Shopping center : Sostrene Grene. Ze hebben heel leuke huis-spulletjes, o.a. ook stempels, die laat ik volgende keer zien. Maar nu dus het autootje en de dwerg. Ik heb ze in een passend landschap gezet.
Nu wens ik jullie alvast heel fijne en gezellige Kerstdagen  !






Hello everyone, first of all many thanks for all the lovely comments on my last card, so nice to read! 
Today my last article before Christmas, because everyone will be busy during the next days. :)
This year, there seem to be 2 objects, which really became a "hype" for Christmas :   gnomes and the car with a Christmas tree on.  So I made cards with the 2 items. I also have the real stuff, from a Scandinavian shop in Antwerp, called Sostrene Grene.  They have lovely stuff for the house, also stamps, which I show next time. But first the car and the gnome, which I put in a fitting landscape.
I wish you all very lovely and cosy Christmas days !

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten zijn dit Enny! Die winkel ken ik ook, jammer genoeg hebben wij er niet eentje in de buurt. Vorig jaar heb ik ook gnomes daar gekocht, ze hangen in de kerstboom, zo leuk.
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke materialen en hele mooie kaartjes heb je ermee gemaakt.
    Super gedaan.
    Geniet van de komende feestdagen Enny.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Enny,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! De gnomes zijn erg leuk. Ik heb ze ook. En de auto met boom is ook mooi. Voor jou ook fijne dagen! Ik heb het meeste klaar voor de feestdagen. Lekker gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee schattige kaartjes Enny....en wat heb je prachtige foto's gemaakt!
    Leuk dat je de auto en de gnoom ook echt hebt gekocht!
    Groetjes en hele fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes weer Enny, met gnomes en dat rode autootje Superss..
    Fijne Feestdagen ook voor jouw en allen die je lief zijn !!
    Tot de volgende keer , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad gnomes en auto met de boom erop echt wat anders dit jaar. Je kaarten in erg leuk geworden. Leuk dat je dee spullen ook hebt gekocht. Fijne feestdagen en de allerbeste wensen voor 2019. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! En ik ben helemaal weg van die kaboutertjes. Ik had de snijmallen van Marianne Design besteld in oktober, ze kwamen vorige week pas aan, veel te laat dus! Ik gebruik hen dus voor mijn kerstkaarten van volgend jaar ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fun and Fabulous post Enny, hugs.
    I am still away but borrowing grandson's laptop just to catch up.

    BeantwoordenVerwijderen