zondag 16 december 2018

Honden-kerstkaart

Hallo, fijn dat je weer op mijn blog komt kijken ! En nog hartelijk dank aan iedereen voor de vele lieve reacties op mijn  vorige kaart, ik ben er heel blij mee !
Ik heb misschien al eens geschreven, dat ik veel honden-kaartjes maak voor familie, kennissen en buren met honden, en hier is er weer eentje. De honden-stempel is van Artemio en de krans is van Personal Impressions, ingekleurd met Copics.
Ik wens jullie nog een fijne zondag (3e Advent) en tot de volgende keer !



Hello, and welcome to my blog ! 
First of all many thanks for the lovely comments on my last card, it makes me so glad !
I guess, I wrote before, that I make a lot of dog-cards for relatives, friends and neighbours with dogs, and here is another one. The dog stamp is from Artemio, the wreath is from Personal Impressions, coloured with Copics. 
I wish you all a very nice Sunday, see you next time !

8 opmerkingen:

  1. Ach....wat een leuke kaart Enny!
    De hond ligt lekker rustig in de mand.
    Je kerstkaartje is ook erg leuk!
    Het kwam er donderdag net meer van om langs te komen.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lieve kaart voor hondenliefhebbers!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart heb je gemaakt, Enny!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit kaartje met dat schattige hondje Enny..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie hondenstempel is dat! En ja, als je gek op honden bent, dan valt zo'n kaart zeker in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this card Enny and adore the doggie, reminds me of my Thye before she died...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Enny! Leuk hoe je de stempels van de krans en de hond gecombineerd hebt, mooi geheel! Jaren geleden toen ik mijn kaarten nog kocht(echt heel lang geleden) verstuurde ik alleen kaarten met dieren erop, zo leuk altijd. Inmiddels zijn er nu ook andere afbeeldingen bij gekomen, maar dieren blijven favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met geweldige stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen