zondag 3 maart 2019

Een beetje laat....

Hallo en welkom ! Na de prachtige lente-dagen, is het nu terug grijs en nat, dus ideaal weer om te knutselen !  Voor mijn kaartje heb ik inspiratie opgedaan bij "In't Woefke", de hobbywinkel in Deurne.  Zij hadden heel de maand februari chocolade op het "menu", en daar wou ik ook iets mee doen. Natuurlijk te laat voor Valentijn, maar Pasen komt, en dan eten we ook weer chocolade ! :)
Trouwens, binnenkort is het weer Open-Deur-weekend bij In't Woefke, op 16 en 17 maart !
De stempels zijn van Art Impressions, ingekleurd met Copics..
Nog hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn kerstkaart, donderdag is het tijd voor een nieuwe kaart, en meteen voor de nieuwe challenge bij "52weekstochristmas".
Ik wens je een gezellige zondag !



Hello and welcome ! After some beautiful Spring days, it's grey and rainy again, so time for making cards.  This card was inspired by the February action at my local hobby shop "In't Woefke".  They had chocolate on the "menu".  :)  I'm far too late for Valentine, but Easter comes and then we also eat lots of chocolate !  :) 
The stamp is from Art Impressions, coloured with Copics.
Thanks again for the lovely comments on my last card, so kind.
Have a nice day, see you next time !

13 opmerkingen:

  1. leuke kaart en tot op destemepledag
    fijne zondag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Enny , en super als jezelf zo kunt laten gaan, die dame dan hé!!

    Fijne zondag!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige kaart! Geniet van je knutselzondag...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lekkere, luie, madam, die geniet van de chocolade !
    Wat kan het leven mooi zijn en je kaartje ook !
    Tot zaterdag !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm....jammie chocolade ik ben er dol op. Wat een leuke stempel Enny en prachtig gekleurd, die komt haar zondag wel door met zo'n doos vol chocolade,hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, mooie stempel. Heel leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk kaartje Enny, wat een geinige stempel erop ...ook ik ben dol op chocolade....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Enny. Het afdrukje is ook zo grappig, mooie kleurencombi heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart ik vind die dames altijd geweldig. Ik voel me al weer wat beter hoor dankjewel ! Ik heb gisteren heerlijk kunnen knutselen en dat heeft me echt deugd gedaan !
    Jammer dat ik het opendeur weekend moet werken. Karine heeft dan ook opendeurdag.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig kaartje! Ik krijg er trek van!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart en grappige tekst! (-:

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met de vrolijke dame, ook hier iemand die dol is op chocolade.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen