dinsdag 5 maart 2019

Stempeldag

Hallo, hier ben ik weer ! Eerst en vooral hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik denk dat iedereen wel chocolade lust ! :)))   En een warm welkom aan mijn nieuwe volger, Kelly !
Volgende zaterdag is weer de jaarlijkse stempeldag van "Creatief met stempels", de stempelgroep waar ik lid van ben. Een hele dag leuke workshops, maar natuurlijk ook veel babbelen en lachen, hapjes,  enz... 
Hiervoor heb ik speciaal dit kaartje gemaakt, ik zie ons al zitten, met natuurlijk heel veel materiaal. De stempel is van Art Impressions, en ik heb de afbeelding op passend papier met kleurpotloden gekleefd, want die gaan we deze keer ook gebruiken. Volgende week krijgen jullie de resultaten van de workshops te zien.
Nog een fijne dag en tot donderdag, dan ben ik er weer met een kerstkaart !



Hello and welcome !  First of all a warm welcome to my new follower Kelly, your blog is so beautiful, so kind of you, that you want to follow my blog.  And many thanks for the lovely comments on my last card, it seems that many of you love chocolate ! :)))
Next Saturday,  the Belgian Stamping group "Creatief met stempels" has its yearly stamping day, with lovely workshops, and of course a lot of chatting, laughing, snacks, etc....
For this occasion, I made a card, with a stamp from Art Impressions.  I can already see us, sitting there, with lots of stuff of course !  I glued the image on fitting background paper with color pencils, which we will be using this time.  Next week I'll show you the results of the workshops.
Have a nice day, see you on Thursday, with a Christmas card !

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke/mooie kaart Enny!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuke manier om je op het weekend voor te bereiden! Het zal zeker een gezellige boel worden.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat belooft een hele gezellige dag te worden. Je kaartje is daar een prachtig voorbeeld van. Heel veel plezier met de workshops, kletsen en hapjes eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great ladies day out stamp I think Enny, looks fun.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Enny dat wordt zeker en vast gezellig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart Enny! Ik geloof best dat het een heel gezellige dag wordt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk afdrukje en lekker vrolijk ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen