zondag 17 maart 2019

Stempeldag - vervolg 2

Hallo, vandaag heb ik toch al wat zon gezien, tussen de wolken en een regenbui door !
Maar het is toch nog fris, dus blijf ik binnen bezig.
Ik toon jullie nog de laatste kaartjes van de Stempeldag.  Heel leuke kaartjes voor kinderen, maar toch met enkele technieken, die ik nog ga gebruiken.
Mijn piratenkaart is niet zo goed gelukt, mijn stift om de schatkaart te tekenen was te dik.... 
Maar zoiets hou ik dan bij, als voorbeeld. Ik toon ook het 10 x 10 kaartje, dat ik maakte voor de ruil, en het kaartje dat ik terug kreeg. Het thema was 'vliegen'.
Vandaag ben ik naar de Opendeurdag van In't Woefke geweest, eigenlijk een Opendeur-weekend.
Het was weer heel gezellig, met hapjes en drankjes, en een gratis make and take, die toon ik volgende keer.
Intussen wens ik iedereen nog een fijne zondag !







Hello, today I saw a little bit of sunshine, in between the clouds and some rain...
But it's still cold, so I stay inside.
Here are the last cards of our Stamping day from last week. Some nice cards for children, but with techniques, which I'll use more.
My pirate card isn't perfect, I used a marker which  wasn't thin enough. Oh well, you can't win them all ! :) I also show the 10 x 10 card, which  made for the swap that day, and the card which I received.
Today I went to the Open Door weekend from In't Woefke, my local hobby shop. It was very nice, with refreshments, and a free make and take, which I'll show next time.
Meanwhile have a nice Sunday !

9 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke boel hier, Enny! Leuk dat je naar de open deur dag kon van 't Woefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute is this post and lovely cards.
    I will be away from April 10th until May 30th, so although I have scheduled posts but will not be able to comment on your posts.....hugs..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke reeks kaartjes heb je hier weer staan ! leuk gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gestempeld Enny. Top gedaan!
    Ook je kerstkaart hieronder is een supermooie kaart.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo je bent druk bezig geweest met al die kaartjes! Ziet er leuk uit!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en leuke kaarten heb je gemaakt Enny! Dat je zelf je piratenkaart niet zo goed gelukt vindt, ach, mij valt het niet op hoor. Maar ik herken dat wel, ben zelf ook altijd erg kritisch, ik probeer dan maar te denken 'weer iets geleerd, volgende keer beter' ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stempelkaarten, je piratenkaart is wel heel leuk hoor. Je kaartjes in het thema "vliegen" zijn allebei erg mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen