maandag 20 juli 2020

Jongenskaart

Ik krijg niet veel de gelegenheid, om kaarten voor kinderen te maken, maar deze keer kon ik  er eentje maken voor een toffe jongen, die 10 jaar werd ! Hij is dol op LEGO, dus mijn onderwerp was snel gekozen. Ik heb wel geen stempels in die aard, maar vond op Internet een kader met LEGO steentjes, en een mannetje, dat ik uitknipte en in het kader kleefde.
Nog hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart, en ik wens iedereen een fijne dag, de Belgen zelfs een mooie "brugdag", want morgen is onze Nationale Feestdag !



I don't have much opportunities  to make cards for children, but this time I could make one for a 10 year old boy !  He loves LEGO, so my theme was easy. I don't have stamps, but I found a LEGO frame on the Internet, and a figure, which I fussy cut and glued onto the frame.
Thanks again for all the nice comments on my last card, and I wish you all a lovely day ! In Belgium, most of us have a free day, because tomorrow is our National Day !

12 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart voor de tiener.
    Die zal hij wel tof vinden.
    Mooi gemaakt Enny.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk is je kaartje geworden en fijne jongenshart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how extra ordinary and gorgeous card...just fantastic Enny. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt, Enny!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Enny dat is mooi gemaakt voor de jonge knul.
    Fijne dag,
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke jongens kaart.
    Lego daar zijn de meeste wel helemaal weg van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk deze Lego kaart, ziet er ook vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe kaart voor een jarige legofan Enny!
    DANKJEWEL voor de prachtige maritieme verjaardagskaart! Heel blij mee!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een LegoKaart! Daar ga je bij een 10-jarige zeker mee scoren.

    Grtjs, Katrin


    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen