donderdag 30 juli 2020

Donderdag - kerstkaart

Hallo lieve mensen, hier ben ik weer, met een kerstkaart op donderdag !
Allereerst hartelijk dank voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart, en ja, we zitten hier in Antwerpen in "oorlogs--toestand":   avondklok, afstand houden, binnen blijven, bijna geen mensen zien, maskers overal...  niet leuk, maar we doen ons best, hopelijk iedereen, zodat we door deze 2e crisis heen geraken.
Over mijn kaart kan ik niet veel vertellen, de achtergrond heb ik al eens gebruikt op een andere kaart, maar nu staat er een hert bij. 
Ik wens iedereen het beste, wees voorzichtig en blijf gezond !



Hello everyone, here I am again, with a Christmas card.
And yes, we have a second Corona wave in Antwerp : so keeping our distance, stay at home, mouth masks, even curfew...  not nice, but we try to get the virus down again. 
I can't say much about my card, but I do hope that you like it.
I wish you all the best, be careful and stay healthy !

23 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje mooie achtergrond is dat mooi hoe je het hert er zo in hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Enny, mooie achtergrond en het hert top. Heel veel sterkte echt niet fijn voor jullie.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ellende he die corona Enny.
    het allerbeste ermee.....
    Denk dat wij ook wat strenger moeten gaan worden hier..... veelmensen houden zich eraan, maar ook een heleboel niet.
    Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.
    Gezellig dat je er weer bij bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toestanden bij jullie, het zal wel erg stil zijn op straat. Hopelijk is het snel weer normaal. Je kaartje is erg mooi trouwens!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi deze kerstkaart. Ja het is weer erg bij jullie in Antwerpen, en het is zeker te hopen dat de mensen zich eens aan de regels gaan houden, want op deze manier blijven we in de ellende zitten. Ik blijf nog zoveel mogelijk thuis.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig vind ik je gestempelde kaart Enny, mooi ook die kleurtjes van de hemel. Een plaatje.
    Vervelend hoor wat Corona nu allemaal weer teweegbrengt. En volgens mij zijn we er nog lang niet, wereldwijd gaat dit nog heel wat teweegbrengen denk ik. Sterkte en pas goed op jezelf.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig winters landschap Enny! Ik wens je daar in Antwerpen heel veel sterkte, en blijf vooral gezond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een prachtig tafereel gestempeld Enny. Ik zou dit zo wel in het echt willen zien hoor. Veel sterkte met de situatie, hou vol hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij kunt al meteen meedoen aan de challenge, mooie, ijzige kaart heb je gemaakt. Het lijkt wel oorlog daar bij jullie, niet leuk!
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd mooi zo een scenery, ik krijg het alleen zelf niet voor mekaar. Hou jullie sterk en hopelijk kunnen we binnenkort terug een beetje normaler leven.
    Grtjs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie gestempelde kaart Enny. Veel sterkte met de situatie in Antwerpen en pas goed op jezelf.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi winters tafereel heb je bij elkaar gestempeld ! Sterkte daar in Antwerpen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enny, een fijne kerstkaart heb je deze week weer gemaakt en mooie achtergrond. En ja in Antwerpen is het nu niet leuk. Maar we weten ook niet wat ons hier,te wachten staat, het zijn zo onzekere tijden. Maar hou het gezond. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, Enny. Hele mooie achtergrond en zo’n hert vind ik altijd mooi!
    Ja, het is wat in Antwerpen, heftig hoor, en het voelt voor mij (in Tilburg) echt heel dichtbij. Sterkte.,
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige stempelkaart heb je gemaakt. Ja, ik wens jullie allemaal veel sterkte. Het lijkt me best vreemd allemaal. Avondklok doet inderdaad denken aan de verhalen over de oorlog...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card Enny, a peaceful scene. take care, we have it pretty bad here again too and so many elderly have died, where will it all end. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het lijkt me niet fijn zoals de maatregelen in Antwerpen zijn maar wel bitter noodzakelijk. Als de mensen zich er nu maar aan houden dan komt het wel weer goed.
    Je kaart vind ik een plaatje zo mooi. Hele mooie kleuren en een mooi tafereeltje zo.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kerstkaart en die zorgt vandaag heerlijk voor verkoeling, hihi...
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zal naar voelen, al die maatregelen. Als het maar helpt, dan is het alles waard.
    Je kaart is weer heel mooi geworden! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Enny

    Loving the soft tones on your card .. .. very pretty indeed.

    Sorry to read you have a second wave there .. .. I think it will be everywhere again soon. You take care and stay super safe.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kerstkaart evenals de vorige!!

    BeantwoordenVerwijderen