woensdag 1 juli 2020

Woody Woodpecker

Hallo allemaal, ik wou eigenlijk gisteren al een bericht maken, maar het was zo druk, de mensen van de dakwerk-firma kwamen nog eens naar ons nieuwe dakraam zien, een lieve vriendin kwam op bezoek (dat was een half jaar geleden, met de Corona !),  dus nu heb ik eindelijk tijd.  De rare titel slaat op een nieuwe "gast" in mijn tuin, meer bepaald mijn "restaurant voor vogels".  Ja, elke morgen en avond komt een specht, vaak zelfs 2, zich te goed doen aan de pinda's die er nog hangen!  Zo leuk om te zien, ik heb er al hopen foto's van gemaakt, hieronder zie je er eentje.
Helaas heb ik geen stempel van een specht, maar een kaartje met een vogel wel.  Die was voor een uitdaging:  gebruik stencils en gescheurd papier.
En vandaag is het nog flink aan het regenen, super voor de tuin, en ik moet niet met gieters sleuren !
Nog een fijne dag, en morgen toon ik weer een kerstkaart !




Hello everyone, I wanted to post something yesterday, but it was so busy, people from a roof-company came to fix our new roof-window, then a good friend came (it was 6 months ago, since I last saw her !).  So today I want to show another card.  The strange title is about my new "guest" at my garden restaurant for birds : yes, since a few days, a woodpecker, sometimes 2, come to eat peanuts ! So nice to see, I made a lot of pictures already.  Sadly, I don't have a stamp of a woodpecker, but a bird-card will do. It was for a challenge with stencils and teared paper.
Today it's raining, hooray, very good for our dry garden !
Have a nice day, tomorrow I'll show a new Christmas card !   

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Enny! Wat een leuk gezicht die spechtjes! Wij hebben ze wel eens in de bomen, maar dan moet je goed zoeken om ze te zien! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Enny spechten op bezoek, prachtige vogels.
    Je kaartje is mooi met deze stempel.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig dat je deze prachtige vogels in je tuin hebt.
    Ik heb de groene specht in de tuin en die zit altijd in het gras te pikken, ook heel mooi.
    Laat nog maar maar even regenen, die is meer dan welkom.
    En dan heb je nog een leuk kaartje gemaakt.
    Geen specht, maar ook wel ééntje die je vaak in de tuin ziet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verrassing die spechten in je tuin! Zo leuk en daar heb je je kaart naar aangepast lijkt wel! Helemaal leuk die kleurtjes! Mooi gedaan die achtergrond! Een fijne dag en groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk in de tuin die bonte spechten .
    Hier was er laatst ook een .
    Je kaartje is ook super mooi met de vogel
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spechten :o) wauw! Heerlijk toch?
    En ook weer een vrolijk kaartje. Knap gedaan.
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo wat bijzonder!! EN dan komen ze dus ook vaak met zijn tweetjes. Heel mooie foto!
    Je kaart is ook een heel mooi exemplaar, al is het dan geen specht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw prachtig dat je er zo maar gelijk twee in je tuin op bezoek krijgt! Bij mij is het alweer jaren geleden dat ik er eens eentje zag. Leuke kaart ter ere van de "gasten". Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je spechten in je tuin hebt, en dat je ze samen op de foto kreeg! Ze weten het lekkers wel te vinden.
    Mooie kaart ook. Tof extraatje, dat gescheurd randje rond de afdruk.

    BeantwoordenVerwijderen