dinsdag 4 augustus 2020

Kleuren

Hallo allemaal, ik ben even naar binnen "gevlucht", want het is al warm in de tuin, en de volgende dagen wordt het nog heter ! Maar wat is het mooi met zoveel verschillende kleuren in de tuin ! Ik laat jullie vandaag weer van een paar bloemen genieten, ook speciaal mooi oranje voor mijn Nederlandse volgers.
Van kleuren gesproken : ik wou een verjaardagskaartje maken voor een hobby-vriendin, en op haar blog zag ik een kaartje, met een boek-bladzijde als achtergrond, en met heel veel kleurige stempels, en ook zwarte bloemen. Ik heb mijn versie gemaakt : een kleurige achtergrond met een stempelkussen van Kaleidacolor, tekst-stempels van Hero Arts, en bloemen van Magenta. Van de vlindertjes weet ik het merk niet meer.
Nogmaals hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, blijf gezond en geniet van de komende hitte-golf ! 





Hello everyone, I'm inside for a while, because it's very warm in the garden, and the next 6 days it will get hot !  But the garden is lovely with all those colors, and I show some more flowers. 
Talking about colors : I wanted to make a Birthday card for a hobby-friend, and on her blog I saw a card with a book page as background, a lot of colorful stamps, and black flowers.  So I made my version : a colorful background with an inkpad from Kaleidacolor, text-stamps from Hero Arts and flowers from Magenta. I think the little butterflies were a freebie.   
Thanks again for all your lovely comments on my last card, stay healthy and enjoy the coming heat wave! 

11 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige tuin Enny en ik geniet altijd van je mooie bloemen! Je hobby vriendin zal je kaartje vast erg mooi vinden, leuk hoor met het boek achtergrondje en zeer kleurrijk!!!
    Hou het hoofd koel hoor Enny met de tropische dagen in aantocht!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt, Enny.
    En wat een mooie foto´s van de bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi fleurig kaartje net zoals de bloemen van in je tuin.
    Tof al die kleurtjes als achtergrond.
    De oranje bloem ken ik niet, de rose is de zonnehoed toch ?
    Die heb ik in het rood in mijn tuin staan.
    Veel te warm voor mij voor de komende dagen.
    Ik zal weer moeten binnen vluchten, daar is het heerlijk fris.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen in je tuin Enny, ook je kaart is heel mooi geworden!
    Fijne avond groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Enny, leuk gedaan met het boek papier. Ik vind de kleuren prachtig. Je bloemen in de tuin zijn ook zo mooi, daar kan ik ook zo van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof met de regenboogkleuren.
    En de bloemen. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig en kleurig! Mooi gedaan en dat boekpapier op de achtergrond! Heel tof. En dank je voor de oranje bloem ;-) Ook de andere is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart Enny en die boekpagina als ondergrond is een geweldig leuk idee! Mooie bloemen heb je in de tuin staan.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful colours on your card Enny and most pretty flowers you have. šŸ’Œ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Enny

    A beautiful card. I love the background you have created with the text stamps and all of those gorgeous colours.

    Gorgeous flowers in your garden.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen