zondag 25 oktober 2020

Herfst !

Wauw, en of het herfst is !!  Bij het wandelen vliegen de bladeren om je oren, en in het park ligt er al een dik blader-tapijt in alle kleuren, prachtig ! Natuurlijk hoort er ook regen bij, maar ik hou van dit seizoen. Daarom deze 2 kaartjes, die ik al een tijdje geleden maakte, eentje met de mooie herfsttinten, en ook een grappig kaartje.  En, buiten wandelen of fietsen, is dit weer ook heel geschikt voor ons hobby !              Hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en nog een fijne zondag !




Wow, it's Autumn here, lots of colourful leaves are falling, there is al whole carpet of leaves in the park. Some rain too, but I love this season.  Here 2 cards I made earlier, one that shows the lovely Autumn colours, and also a funny one.  And, besides walking or cycling, this weather is excellent for our hobby! Thanks again for the lovely comments on my last card, have a nice day ! 



11 opmerkingen:

  1. Schattige kaartjes Enny.
    Fijne zondag.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke herfstkaarten! Dat stempel van dat meisje heb je vast al heel lang, het komt me vaag bekend voor. Ik geloof van Whiff of Joy.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De herfst is mooi met alle kleuren en wind en regen horen er nu eenmaal bij..ook bergen bladharken maar daar ben ik gelukkig sinds vorig jaar vanaf hihi!
    Gezellige kaartjes Enny!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide leuk !!!!
    Maar ik ben niet echt van de herfst !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Enny!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele leuke kaartjes Enny.
    Mooie foto van de bladeren....de kleuren zijn prachtig in de herfst buiten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kaarten Enny!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee super leuke kaarten Enny.
    Mooie herfst foto
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen