dinsdag 20 oktober 2020

Voor de jarige

Hallo allemaal, hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, en voor de goede wensen, het heeft geholpen, ik voel me al veel beter ! :))  Het was dus echt maar een gewone verkoudheid.        Vandaag kan ik een kaartje tonen, dat ik onlangs maakte voor een goede vriendin. Ze houdt van thee, dus deze stempels en snijmal gebruikt, die ik bij een Engels tijdschrift kreeg.  Aan de binnenkant heb ik nog gestempelde bloemen gekleefd, maar die foto is helaas mislukt.                                                    Donderdag ben ik er weer met een kerstkaart, tot dan !


Hello everyone, thanks very much for the kind comments on my last card, and for the good wishes. It really helped, as I feel much better already. So it really was only a cold.                                                      Today I can show a Birthday card for a good friend, she loves tea, so I used these free stamps and die from an English magazine.  I also glued stamped flowers on the inside, but that picture wasn't sharp.               On Thursday, I'm back with a Christmas card, see you then !


6 opmerkingen:

  1. Goed om te horen Enny, dat het enkel een verkoudheid was. Schattig kaartje met een mooi open gewerkt theekopje.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met een heel leuke stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje voor de theeliefhebber! Fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke kaart voor je jarige vriendin gemaakt Enny...
    heel toepasselijk als ze van thee houdt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a beautiful , brilliant card and awesome colours and great design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig theekransje, daar kunnen we nu alleen maar van dromen. Maar het komt goed.. Een hele leuke kaart Enny.
    Groetjes,,laurette

    BeantwoordenVerwijderen