woensdag 17 april 2019

Art Specially Event

Hallo, ik ben weer terug na een lang weekend, en een bezoek aan het Art Specially Event in Nijkerk !
Wow, het was weer supertof, maar wel heel druk, vooral zaterdag ! Ik heb heel veel hobby-vriendinnen ontmoet, helaas ook enkele gemist, natuurlijk gewinkeld, en ook enkele workshops gevolgd. Die kaartjes moet ik nog fotograferen, ze komen binnenkort op mijn blog.
Hier eerst al een foto van de workshop-omgeving, het was aanschuiven en veel geduld hebben.
Ook de voorbeeld kaartjes van een workshop die ik bij Liesbeth volgde.
Morgen weer tijd voor een kerstkaart bij "52weekstochristmas", nog hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart.
Het Paasweekend gaat prachtig worden, mooi weer, dus we kunnen met z'n allen genieten !
Maar laat de Paaseitjes niet smelten ! :)))))





Hello I'm back from a long weekend in Holland, and a visit to the Stamping Event (Art Specially). 
It was lovely again, but very busy.  I met a lot of hobby-friends, did some shopping of course, and also managed to do some workshops, although you had to be very patient.
Here a picture of one of the workshop areas, and some examples of the cards we made.
Tomorrow it's time again for a Christmas card at "52weekstochristmas".
Easter will be very sunny, so I wish you already a lovely weekend !

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo genoten hebt ben benieuwd naar wat je hebt gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je niet gezien op het Event Enny!! Maar het was echt druk op zaterdag en als er zoveel mensen zijn heb ik het dikwijls moeilijk iemand te herkennen in de mensenmassa!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je zo genoten hebt Enny, ben al nieuwsgierig naar je kaarten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je weer gesproken te hebben.Het was zaterdag enorm druk, dan ben ik blij dat ik make & takes geef 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je inderdaad gemist in al dat volk; volgend jaar beter 😊! Grtjs Iefje

    BeantwoordenVerwijderen