woensdag 24 april 2019

Seringen

Hallo, het is hier nog steeds mooi weer, maar er is regen op komst, goed voor de tuin en de natuur ! Intussen groeit en bloeit alles prachtig.  Ik heb laatst voor een vriendin een kaart gemaakt met seringen (van Penny Black), en nu bloeien die seringen ook in mijn tuin. En ze ruiken heerlijk, jammer dat ik die geur niet kan meesturen.
Morgen is het weer tijd voor een kerstkaart, tot dan !





Hello, it's still beautiful weather here, but rain is coming, good for the garden and nature.
Meanwhile the garden is filled with flowers.  A while ago, I made a card with lilacs (from Penny Black) for a friend, and now those lilacs are in flower in my garden.  And they smell wonderful, pity that I can't send that perfume.
Tomorrow, it's time for another Christmas card, see you then ! 

9 opmerkingen:

  1. Mooi kaart! Prachtige bloemen ook hé ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad de seringen ruiken lekker.
    Ik heb ze ook in de tuin.
    Laten staan waar ze staan, want binnen heb je er niet veel plezier aan, ze zijn zo verwelkt.
    Mooi op je kaart gebracht.
    Een hele leuke stempel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor je vriendin Enny en ja, seringen geuren heerlijk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en bloemen!! De regen valt hier tot nu toe erg mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met die mooie seringen Enny, het is precies of ik ze kan ruiken...hier staan er ook in bloei achter in de tuin, jammer dat ze in een vaas maar een paar dagen mooi blijven...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is mijn kaartje in mijn kleurtjes en ik hou wel van deze geurende bloemen. Bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Enny

    Oooooo .. .. .. I would love to be smelling your garden right now .. .. .. though I can imagine the perfume really well and it is bringing back lots of happy childhood memories!

    A beautiful card. Love the technique and the colours.

    Hope you are keeping well.

    We have returned to rain now after a lovely Easter of beautiful sunshine .. .. but my hubby is happy. He put "weed and feed" on the lawns last night and nature is kindly watering it in for him!!

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtuge kaart Enny. Mooie kleuren. Jullie seringen boom bloeit mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart. Deze stempel heb ik ook nog maar pas gekocht op het ASE met in mijn achterhoofd de mooie seringenboom in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen