maandag 1 april 2019

ATC swap

Hallo en welkom op mijn blog ! Het is 1 april vandaag, laat je niet beetnemen ! :))
Nog hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, ik ben er heel blij mee.
Vandaag een aantal ATC's die ik maakte voor de jaarlijkse ruil van mijn lokale stempelgroep (Creatief met stempels) met een groep in Finland.  Het thema was "dieren".  Binnenkort krijg ik 5 ATC's van Finland in ruil, ben al benieuwd.
Nog mooi weer vandaag, dus buiten genieten !
Ik wens iedereen nog een heel fijne dag en tot de volgende keer !



Hello and welcome, it's the first of April, don't be fooled ! :))
Thanks again for the lovely comments on my last card, I love to read them.
Today some ATC's which I made for a swap from my local stamping group with a group from Finland. The theme was "animals".  Soon I'll get 5 cards from Finland in return.
It's still lovely weather, so I'll be outside in the garden.
Have a nice day, see you next time !

9 opmerkingen:

  1. Haha ik heb een dagje voor mezelf vandaag Enny, dus het beetnemen zal wel niet gebeuren! Toe maar een Finland ruil, wat LEUK!!!
    Hele mooie verschillende ATC's veel plezier met het ontvangen van de Finse ATC kaartjes. Zeker weten even wat zonnestralen pakken vandaag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt veel mooie stempels van dieren in je collectie. Prachtige reeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vijf mooie ATC's maakte je om te ruilen, zeker die met het koolmeesje is mooi. Geweldig om er dan uit Finland terug te krijgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are fabulous ATC's Enny, well made and love them all.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke ATC-tjes heb je gemaakt Enny, zo verschillend ook allemaal en toch één thema, dat is het leuke hiervan. Wat gaaf dat je er Finse voor terug krijgt, ik ben benieuwd wat je terug gaat ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ATC"s heb je gemaakt Enny , de Finnen gaan dit zeker waarderen!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige ATC's!! Ik ben vergeten de mijne te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enny, thank you so much for participating in our swap. Today our participants will get your ATCs. I was the happy one to hold all ATCs in my hands!! :-) Thanks also for your extra presents! Hopefully next year we'll swap again! - Riitta from Finland

    BeantwoordenVerwijderen