zondag 7 april 2019

Voor een jarige nicht

Hallo, wat was het prachtig weer vandaag ! Mooi zonnetje, we zijn gaan wandelen en hebben ook een terrasje gedaan in het park ! Morgen zou het hier nog mooi blijven, maar dan is het weer even gedaan....
Nog hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn kerstkaart,  super tof om te lezen !
Vandaag een kaartje, dat ik naar een jarige nicht in Amerika heb gestuurd.  De stempel is van Penny Black.
Volgende vrijdag vertrek ik voor een lang weekend naar Nijkerk (Art Specially Event). Ik ben daar 2 dagen, en zal een badge dragen met mijn naam. Dus wie er ook naartoe gaat, mag mij gerust aanspreken. 2 dagen zijn eigenlijk te kort, als ik de workshops al bekijk, die ze daar aanbieden, wow!
Maar het zal weer reuze gezellig worden. Ik neem ook ATC's mee om te ruilen, dus rond 13 uur kan je mij zeker op de ATC ruilplek vinden !
Intussen wens ik iedereen een fijne werkdag morgen en voor de gelukkigen (in België) een heel mooie Paasvakantie !



Hello, we had lovely weather today ! We went for a walk in the park and also enjoyed a meal in open air.  Thanks again for the lovely comments on my last card, always nice to read !
Today a card, which I made for my niece in the USA.  It's with a stamp from Penny Black.
Next weekend, I'll be going to the Art Specially (Stamping) Event in Holland.  It will be nice to meet hobby-friends, do workshops and buy new stuff ! 
Have a nice day, and in Belgium, it's 2 weeks Easter holiday. 

13 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Enny. Ik kom zondag naar Nijkerk. Hopelijk zien we mekaar daar!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met die prachtige stempel!
    Heel veel plezier in Nijkerk Enny, ik ga je helaas niet zien!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card Enny, gorgeous watercolours here too..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Enny wat een schitterend Lente kaartje , super!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, hele mooie bloem, mooie kleuren. Alvast heel veel plezier in Nijkerk, ik hoop dat je veel bekenden ontmoet en veel ATC's kan ruilen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje voor je nicht. Als ik je zie, zal ik je aanspreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en vrolijke kaart!! Ik ga dit jaar niet naar Nijkerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi! Die bloem is prachtig afgestempeld ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Enny, mooi is deze kleurencombi! Veel plezier in Nijkerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkige verjaardag Enny, geniet van deze dag, je hebt nog een kaartje van me tegoed, ik breng het mee naar Nijkerk.
    leuke kaart en tot in het weekend
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje en heel veel plezier dit weekend! Helaas ga ik niet.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie bloem, een prachtige kaart. Veel plezier in Nijkerk!

    BeantwoordenVerwijderen