donderdag 24 oktober 2019

Donderdag - kerstkaart

Het is weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaart bij "52weekstochristmas" !
Voor buren (al of niet met hond), die niet veel waarde hechten aan een zelfgemaakt kaartje, maak ik meestal iets eenvoudigs. Zo ook dit kaartje, met stempels van Penny Black. De hulstrand boven is nog een oude stempel van Sirius.
Ik kom straks ook weer bij jullie langs !
Nog hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en tot de volgende keer !


Hello, it's Thursday again, time for a Christmas card at "52weekstochristmas" !
For neighbours (with or without dogs), who are not interested in handmade cards, I make something simple. Like this card, with stamps from Penny Black and an old one from Sirius.
Thanks again for all the nice comments !
I'll visit your blog later on, have a nice day ! 

23 opmerkingen:

  1. Al opf niet eenvoudig, ik vind hem erg leuk hoor. Het hoeft niet altijd zo uitgebreid en die hulsrand kan je altijd gebruiken, stat mooi.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schat van een kaartje voor hondenliefhebbers...
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ! Grappig met deze digi! Leuk ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaartje is het geworden die pb stempels blijven leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kerstkaart Enny voor je buurtjes dank v je deelname week 43
    Fijne donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart met deze 2 vrolijke hondjes Enny. Gaat het al wat beter met jouw hondje? Je hoeft je trouwens niet te verontschuldigen dat je nu minder vaak langs komt hoor. Ik begrijp hoe het is als je zorgen hebt om je huisdier, sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zegt wel een eenvoudige kaart maar ik vind hem hartstikke leuk, erg grappig met die ondeugende hondjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij zit er toch nog aardig wat werk in dit vrolijke kaartje, Enny. Heel erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke afbeelding met die twee ondeugende hondjes. leuke komische kerstkaart Enny. Ik maak voor mensen die niet veel waarde hechten aan zelfgemaakt ook vaak wat simpelere kaarten hoor, die gooien hem toch snel weg ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat zie ik dan helemaal voor me zo'n jonge hond die met alle kerstspullen gaat rennen!haha! Gelukkig doet mijn hond dat niet! Je kaartje is leuk en fijn dat je hem weer mee laat doen met 52 WTC, Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige kerstkaart met de leuke hondjes, ook de rand aan de bovenkant is erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super grappige kaart!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Enny!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje Enny...zo een schattige hondjes druk in de weer met kerstboom en kerstverlichting...Heel erg leuk!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje Enny, je stempels zijn zo leuk, hoe die hond met de kerstboom rent net echt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke stempels heb je gebruikt voor je toffe kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch een leuke kaart voor je buren hoor !
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihihi..... hier houd ik wel van. Heb zelf geen hond, maar kan me helemaal voorstellen dat dit in de smaak valt bij hondenliefhebbers!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaartjes, grappige hondjes!
    grtz Colien [52 WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Grappig kaartje Enny. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen