maandag 21 oktober 2019

Kaartje voor een jarige

Lieve blog-vriendinnen, heel hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, en mijn zieke hondje ! We hebben even een moeilijk weekend achter de rug, vandaag terug naar de dierenarts, maar hopelijk gaat het, met wat aanpassingen, nu de goede kant op.
Ook hartelijk dank voor de info betreffende mijn blog, ik heb de https aangepast, en nu zou het weer in orde moeten zijn, zonder gevaren-driehoek.
Vandaag een kaartje, dat ik een tijdje geleden maakte voor een jarige vriendin. Vermits ze van tuinieren houdt, heb ik dat thema gebruikt, en ook nog een tiental zakjes gemaakt, om zaad in te steken. Zo heb ik weer wat restjes papier op gebruikt ! :)
Tot de volgende keer !

Voorkant  / front

binnenkant / inside 


                                                                zakjes / bags

Dear blog-friends, thank you so much for the many kind comments I received, also concerning my little dog !  We had a difficult weekend, and had to go back to the Vet today, but hopefully, with some adjustments, everything will be fine from now on.
Today a Birthday card for a friend, which I made a while ago.  She loves gardening, so I used that theme, and also made her 10 little bags to collect seeds.
See you next time !

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor iemand die van tuinieren houdt!
    Leuk met de zaden zakjes.
    Ach wat een leuk hondje heb je en wat jammer dat die diabetes heeft. Ik hoop dat je het snel onder controle krijgt met het spuiten. Beterschap!
    Ik heb geen problemen met het bezoeken van je blog. Misschien lag het aan blogger.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor je vriendin.
    Wat een leuk idee de zakjes voor de zaadjes.
    Sterkte met je hondje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb jij je weer lekker geamuseerd ! leuke resultaat geeft dat weer
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Enny,
    Eindelijk weer eens een berichtje van mij.
    Het komt er gewoon niet van met alle drukte bij ons in huis.
    Het is nog altijd super gezellig!
    Jij bent flink aan de knutsel geweest.....wat leuk allemaal!
    Lieve groetjes en beterschap met je hondje.
    Bedankt voor je trouwe berichtjes op mijn blog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart met de cadeau zakjes! Hoop dat het goed gaat met je hondje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en leuk met die zakjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Enny, bedankt voor je bericht. Ik was hier ook al even niet geraakt. Maar ik ben bij gelezen en zag je mooie kerstkaarten. Hopelijk schiet het opruimen toch wat op en wat een lief hondje heb je. Ik duim dat jullie samen je draai vinden, sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en heel leuk met de zaadzakjes, heel leuk idee.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen