dinsdag 8 oktober 2019

Herfst

Hallo, hier ben ik weer ! Eerst en vooral hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, altijd leuk om te lezen !
Het opruimwerk in mijn kamer is bijna gedaan, nog een paar dozen, oef !
Vandaag laat ik een kaart zien, die (hopelijk) al aangekomen is. Het is nu echt wel herfst, dus een kader met bladeren leek wel gepast. Omdat de jarige van rood houdt, ook wat klaprozen erbij gedaan. De stempels zijn van een gratis set van "Creative Stamping".
Met de regen is mijn tuin nogal modderig en veel planten hangen slap. Maar mijn gele clematis geniet er van, die bloeit dit jaar al voor de tweede keer ! (zie ook kleine foto rechts). 
Ik wens iedereen nog een gezellige dag en donderdag ben ik er weer met een kerstkaart !




Hello, here I am again ! First of all many thanks for the kind comments on my last card, so nice to read !  My "renovating" job is nearly done, only a few boxes left.
Today I show a card, which hopefully arrived already. It's really Autumn now, so a frame with leaves seemed appropriate.  Because the "Birthday girl" loves red, I also put on some poppies. All stamps are from a free set by "Creative Stamping".
With the (nearly) constant rain, my garden is muddy and lots of plants are hanging down. But my yellow clematis loves it, it's flowering for the second time this year ! (see also small picture on the right).
I wish you all a nice day, and I'm back on Thursday, with a Christmas card. 

9 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart.
    Hier is ook nat in de tuin.
    Succes met opruimen nog.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt de laatste weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and love the poppies, just gorgeous colours. Your beautiful clematis is so amazing, love that.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je nog bloemen in je tuin hebt. En hij groeit zo weelderig! Mooie bloemenkaart ook ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto past bij je kaart. Zelfde groen en geel.
    De rode bloemen op je kaart zorgen voor een leuk contrast. Mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Enny! Heel mooi gedaan! Ben benieuwd naar je kerstkaart! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Enny,
    Heb hier de laatste tijd weer heel wat leuke dingen zien verschijnen, kon helaas niet reageren, computer is in herstelling, dus even de computer van de zoon geleend.
    Fijn dat je genoten hebt van je vakantie in Frankrijk. en leuk dat bijna door de opkuis van je hobbyruimte bent, ik ben nog volop bezig, geraak er niet uit wat waar moet komen.
    bedankt voor je reactie op mijn blog
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie verjaardag kaart!
    Heel mooie gedaan met de kleurrijke bloemen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje en je gele clematis is prachtig wow!

    BeantwoordenVerwijderen