dinsdag 29 oktober 2019

Halloween

Hallo allemaal, wat een prachtig weer, koud maar zonnig ! Ik ben al gaan wandelen, we moeten van die (mogelijk) laatste zonnestralen genieten hé ! Zo prachtig, die blauwe lucht, en de bladeren die naar beneden dwarrelen.... Vandaag een kaartje, dat ik voor iemand maakte, die dol is op Halloween. Het is nu bijna zover, dus kan ik het hier tonen. De heks heb ik gestempeld, uitgeknipt en op gekleefd.  Tegenwoordig zijn zelfs de heksen al wat moderner, zoals je kan zien op de foto die ik op het Internet vond ! :)))
Nog een fijne dag, en donderdag ben ik er weer met een kerstkaart.




Hello everyone, it's beautiful weather here, cold but sunny ! I've already been for a walk, so lovely to see the blue sky and the leaves falling down.
Today a card, which I made for someone, who loves Halloween. It's almost  there, so I can show it now. I stamped and fussy cut the witch.  Nowadays, even the witches are modern, as you can see on the picture, which I found on the Internet. :)))
Have a nice day, I'm back on Thursday, with a Christmas card ! 

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, grappig plaatje Enny! Je kaart is ook erg leuk, mooi stempelwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Enny
    Het is inderdaad heerlijk wandelweer en ik hou zo van de geur van de herfstbladeren die je nu ruikt als je door het bos wandelt !
    Je kaartje is geweldig leuk en die moderne heks .... hahaha ! Schitterend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha die moderne heks is enig Enny! Mooi Halloween kaartje, lekker vrolijk! De zon heeft mij ook naar buiten gelokt hoor, maar had wel koude handen op de fiets, maar heerlijk was het wel.
    Xxx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke Halloween kaart.
    Mooie achtergrond en een leuke heks.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brilliant post and fabulous design, trying to play 'catch up' after being away.xx

    BeantwoordenVerwijderen