zondag 1 maart 2020

Bloemen

Wat een rare winter hebben we toch ! Enkele dagen geleden nog volop sneeuw, en gisteren vond ik in de vijver al kikkerdril ! (zie foto)
Vandaag weer grijs en regen (en wind !), dus wil ik jullie dag een beetje kleuren met een tulpenkaart.  Nog hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorige kaart, altijd leuk om te lezen.
Ik wens jullie nog een fijne zondag, en tot de volgende keer !




We really have a weird winter !   3 days ago, we had snow, and yesterday, I found frogspawn in the pond ! (see picture)
Today it's rainy and windy again, so I want to colour your day with a tulip card.
Thanks again for the lovely comments on my last card, so nice to read !
Have a nice Sunday, see you next time !

10 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n heerlijk voorjaarskaartje!Ik geloof dat iedereen zin heeft in het voorjaar met al die mooie kaartjes! Je tulpen zijn mooi en het verlangen naar ander weer komt extra binnen hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja écht bizar, de natuur wil wel maar verder is de lente nog stééds ver te zoeken helaas. Gelukkig niét op jouw mooie tulpenkaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart!
    Ik hou van tulpen. Zodra ze te koop zijn staan ze bij mij thuis:)
    Kiikkerdril dat is vroeg zeg.De natuur is duidelijk te vroeg.
    Hier komt de zon er een beetje door, deze week wordt het droger, heerlijk! Beetje onderhoud in de tuin doen:)
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ppfffttt wat een nare winter hè Wel heerlijk dat in blogland al veel voorjaarskaartjes te zien zijn en ik word er vrolijk van!
    Je hebt prachtige tulpen op je kaart!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt lente op jouw blog! Mooie tulpen.
    Kikkers genoeg binnenkort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig, de tijd van de tulpen, ik vind dit super mooie bloemen.
    En je kaartje is een mooie frisse lentekaart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card Enny, gorgeous colouring. Yes our climate is weird, things to come?? take care.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH so beautiful! Bloom is my word of the year! And your tulips are colored to perfection - spring is so very close and I know so many are tired of the winter. Your card is so cheerful!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Enny

    Yes, I am sure nature doesn't know what season it is .. .. a bit like me LOL!!

    One minute we have ice .. .. the next lovely sunshine and then it will be blowing a gale and throw it down with rain for hours on end!

    Your card is a beautiful reminder that spring is definitely on the way though. A really beautiful stamp coloured perfectly!

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen