donderdag 12 maart 2020

Donderdag - kerstkaart

Hallo, het is weeral donderdag, dus tijd voor een kerstkaart bij "52weekstochristmas" !
Maar eerst hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart !
En een dikke proficiat aan de winnaars van de challenge : Annie, CreaAnita, Ellen en Trudy !
Vandaag een kaartje met een "oude" stempel van Magnolia, en passend een cupcakes-embossing als achtergrond.  De kleuren zijn helaas niet zo mooi, vanwege het donkere weer, toen ik de foto nam.  Straks ga ik nog de blogronde doen. Eerst even winkelen, want het is nog (even) zonnig !
Nog een fijne dag !



Hello, it's Thursday again, so another Christmas card for "52weekstochristmas" !
Thanks for the lovely comments on my last card and congratulations to the winners of the monthly challenge !
Today a card with an "old" Magnolia stamp, and a cupcakes embossing background.
I'll do a blog-round later on, but first some shopping, while the sun is still shining. :)
Have a nice day !

20 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Enny...wat een leuk stempeltje en inderdaad dat is al een oudje..maar een mooie achtergrondembossing erbij
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof kaartje Enny, wordt daar een lekker kerstfeest...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart met deze leuke oude Magnolia, extra leuk met de embossing achtergrond,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was het bij jullie zonnig hier vandaag fris en hagelde het.
    Leuke kaart Enny!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd Enny. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Enny je EF met de cupcakes erop, dan het lieve stempeltje ze is duidelijk blij met haar hartjes koekjes.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sweet card, love little Tilda baking her cakes.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schatje Enny, leuk gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om weer eens een Magnolia te zien op een kerstkaartje! Die cupcakes op de achtergrond passen er goed bij. Ik heb mijn prijs doorgeschoven aan Ida.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig, zo'n oudje weer eens te zien! EN de embossing achtergrond houdt het rustig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Enny me again, read your message. The corona virus is bad everywhere, our schools are also being closed as are sporting events, we can however order groceries on line and have delivered to the door or we can still shop. Lots of hand washing necessary. take care, it's all new but remember to still live.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi cupcake achtergrondje, wat zou het meisje op je kaartje gebakken hebben? Leuk gedaan,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukje weer Enny! Super schattig meisje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Enny,
    Wat een leuke kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Ik kan bij jou niet via 52 weeks op je blog....dan komt er iets raars in beeld.
    Dat is al een paar weken zo.....verder heb ik er bij niemand last van.....dus weet ik niet waar dat aan ligt.
    Heb je er al meer over gehoord misschien?
    Dat is de reden dat ik je gisteren geen berichtje meer kon sturen....daarom doe ik het vandaag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke cupcake-kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Enny, wat een lieve Magnolia met kerstkoekjes! Ik heb de stempel ook gehad, en heb er ook veel plezier mee gehad. Het is een mooie kaart geworden.
    Goh, ik wist niet dat vierkante kaarten in Belgiƫ duurder zijn qua verzending. Weer wat geleerd! Goed weekend, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje Enny, in echte kerstkleurtjes.
    Nog een fijn weekend,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen