zondag 8 maart 2020

Rustige dag....

Hallo, allereerst hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger, Anita ! Ik ga ook bij jou komen kijken en zo kunnen we wat inspiratie bij elkaar opdoen ! :)
En hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kerstkaart, wauw, super !
Vandaag is het helaas weer grijs en nat, dus besloot ik om een "rustig" werkje te doen...  ik heb reeds lang de huisjes-stempels van Lawn Fawn, maar nog niet op een kaart gebruikt.  Dus een hoop huisjes afgedrukt en gekleurd. Maar omdat ik de mallen niet heb, moest ik ze ook zelf uitknippen, een gezellig werkje voor zo'n grijze zondag !   (zie foto)  Binnenkort krijgen jullie de kaartjes te zien.
Om de dag wat te kleuren, ook een verjaardagskaart, voor iemand die van bijen houdt.  Ik hoop dat het vlug echt lente wordt en we ook weer bijen zien, want die zijn heel nuttig.
De stempels zijn van Chocolate Baroque en Paper Artsy. 
Nog een gezellige zondag en tot de volgende keer !




Hello, and welcome to my new follower, Anita.  I hope that we can find inspiration from each others work.  And many thanks for the lovely comments on my last card, super !
Today it's grey and rainy again, so I decided to do a "calm" job.  I have since long the little house stamps from Lawn Fawn, but didn't use them yet.  So I stamped a lot of houses, and coloured them. But I don't have the dies, so I had to fussy cut them too, a nice job for a grey Sunday ! (see picture)
To colour the day, also a Birthday card, for someone who loves bees.  I do hope that Spring will come soon, and we see bees again, because they're very useful.   The stamps are from Chocolate Baroque and Paper Artsy.
Have a nice Sunday, see you next time ! 

13 opmerkingen:

  1. Nou zeker een leuk klusje voor deze koude dag! Je kaartje met de bij is een opkikkertje met de gele kleuren! Leuk gedaan en een mooie kaart! Veel succes vandaag! groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny,
    wat een goed idee om dat op een druilige zondagmiddag te doen! Dan kun je straks snel aan de slag met kaartje. De bijenkaart is heel mooi! Ja, voorjaar, zin in, maar ik zag al dat we er nog even moeten wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal erg leuk uit, Enny. Jij vermaakt je wel vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt nog werk te doen Enny....wat heb je de leuke stempeltjes mooi ingekleurd.
    Je kaartje is heel erg leuk geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee gave kaartjes ! Heel verschillend !
    Leuk die kleine huisjes.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this cute post, love bees too and nice to still see they are around, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast vooruit werken om er weer mooie kaarten mee te maken dat doe je goed en de grijze dag mooie invulling gegeven Enny. Je Lente bijen kaart is prachtig, helemaal als diegene er zo van houdt!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk klusje al die stempeltjes inkleuren en uitknippen. Mooie bijenkaart zeg, ik houd wel van dat zonnige geel. Ik hoorde toevallig van de week op tv dat mensen niet blij zijn met bijenkasten in de woonwijk vanwege de bijenpoep, dat schijnt behoorlijk heftig te zijn ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorraad huisjes, die komen heel zeker allemaal van pas. En je bijenkaart is een plaatje geworden, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Enny,

    Wat een leuke lentekaart maakte je...
    En goed gewerkt en ingekleurd... het knippen is een klusje maar dan ligt alles al klaar om er toffe kaarten mee te maken...
    Benieuwd...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel wat knipwerk voor je Enny, dat gaan geve kaartjes worden, je bijenkorf kaart is super heel zonnig daar word je blij van.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke voorraad heb je ingekleurd de stempeltjes van lawn fawn zijn altijd zo schattig, ik heb ook al een flinke verzameling tegenwoordig ( verslaafd ik nee hoor haha)
    je kaart is ook leuk met de frisse gele kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat word vast een mooie kaart Enny is
    nog in progress denk ik met leuke figuurtjes
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen